Friday, September 28, 2012

Aku Dan Levi's

Levi's... Jenama yang tak perlu diperkatakan lagi... Korang kalo tak tahu ape itu Levi's... boleh lah gi Google dulu... Kaitan Levi's dalam hidup aku adalah pada seluar jeans nya... Aku ni jenis setia pada satu brand... Jadi kalo nak pakai seluar Jeans tu mesti aku pastikan ianya berjenama Levi's... Donald Trumph telah memakai seluar jeans Levi's sejak dia berumur 5 tahun lagi...

Kegilaan atau minatnya aku terhadap seluar jeans Levi's ni boleh lah diumpamakan dengan perempuan yang sangat meminati pizza keju atau cheese cake blueberry kat secret recipe tu... Pernah satu ketika aku belanja seorang gadis makan piza keju... lantas aku bertanya "Sedap ke piza cheese tu?" dan dia berkata "Mestilah sedap... nikmat dunia tu!!"... Hm... dia ni tak tahu sebenarnya ape itu nikmat dunia... ikut hati aku nak je aku ajar dia apa itu nikmat dunia sebenarnya kah kah kah...

Dari segi model aku hanya memakai Levi's jenis 505 je... cutting seluar ngam2 fit dan sedikit ketat pada bahagian cawatnya lengkap ada zip jenis tarik... berbanding sahabat sahabat aku yang lain mereka sangat menggemari model 501... model yang bagi aku sangat menyusahkan sebab zip nye jenis butang... menyusahkan diri sendiri dan orang lain kalo nak bukak zip tu dengan segera saat kecemasan atau...


P1120803 by pauzikassim
Antara koleksi terbaru...

P1120804 by pauzikassim

IMG_0798 by pauzikassim
One day teringin gak nak pakai jenis rabak ni... mesti mak aku ingat ini seluar untuk gi keje tarik kabel...


P1120808 by pauzikassim

P1120807 by pauzikassim

P1120806 by pauzikassim

P1120805 by pauzikassim
Koleksi berabad ni...

Takuya Kimura1 by pauzikassim
Muka aku tak de iras Jepun pun...

takuya-kimura-levi-5012 by pauzikassim

kurt-cobain1 by pauzikassim


Kurt Cobain-9 by pauzikassim
Aku terasa macam nak pecah almari umah dia je rembat seluar jeans ni bawak balik Malaysia... Tak ternilai seluar dia ni dengan wang ringgit...

IMG_0796 by pauzikassim
Ini kat butik Guess... Masih belum menambat hati lagi...

No comments:

Post a Comment