Tuesday, November 2, 2010

KHEDN Kangar

Lokasi: JKR Maju Junction KL

Lega aku rasa lepas abis meeting ni... mana tak nye... meeting kali ni sepatutnya bos aku kene turun sebab yang turun meeting kali ni big bos belaka... aku punye lah prepare semua bahan nak tunujuk waktu meeting tau2 bos aku tak jadi pergi... maka dengan ketakutan aku gagah kan jugak diri aku untuk turun meeting pagi ni...

Projek ni agak ngeri sebab Puan Akitek aku dok suka sangat ubah drawing samapi aku pun dah tak tahu ape jadi kat soket aku... mana taknye.. dia lupa bila dia alih je gambar ID meja dia.. dia terlupa untuk alih kan drawing soket aku... hahaha...

Lagi satu hal pasal Cafeteria dia... mana lah aku tau itu Double Volume... Aku tak de masa nak tengok 3D drawing dia... dah lah ceiling plaster dia punya lah cantik… datang je aku zrapppp abis kene koyak sebab nak pasang lampu aku huhu…

Akitek: U tau kan itu Double Volume... kan I dah tulis LOPONG...
Aku: Mana saya tau Puan Akitek... Almaklumlah daya imaginasi saya ni lemah walaupun saya ni seorang lelaki haha...

Aku kesian gak tengok Pn Akitek ni… mane taknye… dia kene serve untuk lima Jabatan aka 5 kepala yang ada macam2 taste… sebab tu lah drawing dia asik berubah je… elok2 tadika kat luar dia pindah dalam… lepas tu surau lupa nak buat… sembahyang kat mane lah orang kerajaan tu nanti…

Aku kalo jadi dia..mesti aku tak mau ubah drawing tu sebab hakcipta terpelihara… Sia2 je lah ko sain drawing tu lepas tu datang je mamat dari kampong mana sibuk nak complain2 ubah tu ubah ni… “Client always right” dah tak bole pakai… kene pakai ni je “Consultant always right”…

Ni aku nak pasang kipas plak kat Café arkietk ni yang menyebabkan muka dia belok dah dengan aku sebab budget nak pasang aircond dh omit… Alh puan Arkitek… Puan bukan makan kat Café tu pun… tak kisah lah tak sejuk pun haha…

2 comments:

  1. dem! say cari jkr maju junction. tp dalam ingatan ialah jkr wangsa maju. ptt pon awak kate xde jkr wangsa maju.

    ReplyDelete
  2. lah...
    salah faham lah ni ek...
    so bila next appointment

    ReplyDelete