Thursday, March 3, 2011

Aku Kali Pertama Deal Dengan Interior Designer

Wat julung-julung kali nye aku berpeluang untuk koordinat dengan ID punye orang untuk projek MITC Hotel.. Selama ni aku kerja aku tak pernah deal mana2 ID... kebanyakan projek aku sebelum ni tak de berkaitan dengan ID pun...

Sekali dia present dia punye konsep tercengang cengang aku nak paham... pening gak lah nak tentukan jenis lampu yang bole bagi effect macam dia nak...

Secara amnya konsep dia nak jenis lampu yang kontemperari (betul ke aku eja?)... dengan ade corak corak Bunga Kesidang... aku pun tak tahu ape kejadah bunga ni... kalo bunga tahi ayam tahu gak lah bentuk nye macam mana...

Hotel ni dulu ID dia adalh Eric dari Casa Impian... tapi sebab dia bz sangat dengan show make over umah orang sampai hotel melaka ni dia terlupa nak make over maka dia pun telah digantikan dengan ID dari Shah Alam... ofis dia dekat Bangunan Kesenian Islam... Sekali lepak dengan diorang semua borak pasal seni je...
Aku dah lah bukan seni punya orang....

Ini betul betul tau Eric yang buat ID hotel ni pada awalnya

Tapi best sebab masing masing sebaya... so nak deal tu senang je... setakat nak tukar tukar lampu ikut budget aku cincai kira boleh lulus haha...

No comments:

Post a Comment