Monday, July 2, 2012

ABRAHAM LINCOLN: VAMPIRE HUNTER




1) Pada ahad semalam... aku berpeluang menonton citer Abraham Lincoln ni di Cathay The Curve... Siap aku berselisih dengan seseorang yang sudah hampir tiga tahun tak jumpa... mungkin dia dah lupa akan wajah aku dan tak sedar kehadiran aku di sebelah dia... tapi wajah dia masih aku ingat terutama sekali kasut dia... memang aku ingat...

2) Ok kembali ke cerita Abraham Lincoln... Orang Amerika ni memang taksub dengan citer vampire sama macam citer melayu yang taksub dengan pontianak... tapi vampire Amerika ni semua muka hensem2 macam Robert Pattinson...

3) Macam biasa... AMEREKA!!! akan menyebarkan propaganda nya konon-konon dia lah satu satunya negara yang berjuang membebaskan hamba... konon2nya diorang lah yang berjuang hak sama rata sesama manusia... padahal zaman tamadun Islam lagi dah ade hak sesama manusia...

4) Abraham Lincoln cuba memperjuangkan hak kebebasan manusia dengan menjadi Perdana Menteri dan beliau telah mendapat tentangan dari golongan pontianak yang berusaha untuk menjadi pemimpin di AMEREKA bagi mengiktiraf kewujudan vampire ni... Sungguh berwawasan vampire AMEREKA ni...

5) Bagi aku... ok lah citer ni... tak de banyak info sangat lah melainkan propaganda AMEREKA sahaja yang dijuang-juangkan... Lagi pun aku dah lama tak menikmati weekend...

Nota: Abang frust sebenarnya tak dapat tengok Snow White...

No comments:

Post a Comment