Monday, January 9, 2012

Hotel & Spa

Slide1 by pauzikassim

1) Pertama sekali aku ingin mengucapkan jutaan tahniah dan terima kasih ke atas team drafter aku... terima kasih bebanyak kerana sanggup masuk ofis hari sabtu untuk menterjemahkan tulisan cakar babi dan sketching aku seterusnya menyiapkan drawing autoCAD tersebut... Pengetahuan aku pasal AutoCAD sangat lah minimum sekadar " li + Enter" untuk ukur panjang kabel kah...kah... kah...

2) Mintak maaf sebab bagi keje last minute... ape bole buat... dah memang kita ni selalu buat keje last minute... Dan di saat ini aku masih menyemak hasil korang dan sedang mengira berapa banyak kabel nak guna... padahal nak anta esok bersamaan hari perbicaraan Anwar... aku siap dah cover lagu Punk nak seru budak Punk turun Jln Duta esok... tapi tak sempat2 nak rakam...

3) Disebabkan keje yang tertunggak maka aku terpaksa beli meja dan kerusi ofis untuk keselesaan buat homework... Nak jadikan rumah sebagai ofis (SOHO)... Jadi aku akan tukar jadual masuk ofis aku kepada pukul 11 pagi sehingga 4 petang dari yang asal 8:45 pagi sampai 5:30 petang...

P1130478 by pauzikassim
Gua tak tahu ape best barang IKEA... Dah lah mahal nak mampos... lepas tu harga berasingan pulak tu... meja harga lain... kaki meja harga lain... Ini gara-gara client gua si arkitek tu lah dok agung-agungkan barang IKEA... gua pun try lah beli... Gua rasa baik beli kat kedai Cina simpang empat kat umah kampung gua lagi murah... siap pasang dan siap hantar percuma lagi tu... Ape2 pun Meatball Kat IKEA memang terbaik... 

Poster Nirvana?? memang penting sebagai pembakar semangat gua... itu poster kecik je... gua ade lagi besar punye... Gitar elektrik pulak... dengan gua yang bekerja di bidang elektrik memang tak boleh dipisahkan... agak-agak rasa otak dah tepu rehat jap bukak youtube 'search' lagu Bodom jamming dengan mereka secara online...

Amacam!!! Gempak tak gua sembang malam-malam buta begini kah kah kah...

Yang Benar
Insan Mangsa Last Minute

Nota: Esok road block banyak kat KL... sape2 ade mesyuarat atau nak masuk KL batalkan sahaja niat anda kerana akan jadi mangsa road block... kalo ade cuti tahun boleh lah guna..

No comments:

Post a Comment