Sunday, January 15, 2012

Tahniah Di Atas Kemenangan DSAI... RIOT O! O! O! 901


Sorry geng... gua tak dapat join riot hari tu sebab keje menimbun sangat2... gua masa tu tengah buat Bangunan Spa urut urut kasi massage... next time kalo ade riot gua turun... dah dua kali miss ni...

1) Aku rasa masih belum terlambat lagi untuk aku ucapkan tahniah di atas kemenangan DSAI di atas dakwaan liwat Mamat Fool Bolos... Perlawanan yang agak sengit yang berjaya menghimpunkan penyokong-penyokong yang ramai bertempat di Mahkamah Jalan Duta persis macam perlawanan antara M.U vs Arsenal di Old Trafford...

2) Namun demikian gua ade dengar sedikit kekecohon semasa perhimpunan tersebut... ade pulak budak2 main bom ringan-ringan... aduh tak Riot!!! lah geng... orang riot main cota hempuk-hempuk sudah lah... ni nak main bom2 ni tak adil lah... Tak pasal-pasal gua dapat panggilan dari Orang TNB bagitahu ade letupan depan Substation Pusat Penjaja Jalan Duta yang rekod pembinaannya ada dalam tangan gua...

3) Sekarang ni gua dengar ada rayuan untuk lawan semula... maknenya ada perlawanan timbal balik ke lepas ni?? Aduh nak kene turun gak lah aku kali ni... Itu lah undang-undang manusia yang boleh ditawar menawar...

Nota: Ade budak ugut p.m nak bom helikopter dia... memang gempak lah budak tu... macam mana lah dia nak dapatkan bom tu... tak pun buat bom sendiri yang mampu bunuh katak je kot...

No comments:

Post a Comment