Thursday, December 23, 2010

Dah Lama Tak Main



Dah tak lama tak main gitar karen aku... nasib baik segala sound system dan bunyi-bunyian nye masih cara dan mantap... hanya sedikit tune ke atas gitar aku dan beberapa helai kod togeh dengan tab untuk aku study sebelum aku rakam video ni...

Tujuan aku meng'upload' video ni adalah bertujuan menghantar resume bagi menggantikan adik beradik farro yang akan meninggalkan Paramore... Hm... baru turun Malaysia dah nak split...http://galaxieblog.com.my/blog/permalink.asp?id=3925

Korang refer je lah link yang aku attach ni berkenaan perpecahan mereka...

Rindu aku zaman UTM di mana aku mampu bermain dengan gitar aku hampir setiap hari beranding sekarang kerana aku mampu main hanya seminggu sekali... Itu pun kalo weekend tu tak de aktiviti macam kenduri kawin atau tengok movie...

Korang tengoklah video aku tu yang tak seberapa kualiti visual dan bunyi kerana aku rakam guna kamera cum to face... eh silap cum to video...

Sebarang kutukan cacian makian atau hinaan amat di alu-alu kan... kerana aku hidup di muka bumi ni memang untuk dimaki....

2 comments:

  1. aku namapk ko kene bnyk buat exercise no 16 dan 21.ko kurang focus.sekian

    ReplyDelete
  2. Baik bos... saya akan baiki dan tingkatkan latihan tubi bertalu talu

    ReplyDelete