Saturday, December 11, 2010

Kontraktor Bekeng (Slang Kelantan)

Pada 2 disember yang lalu aku telah menghadiri satu mesyuarat tapak di salah satu projek aku di Kelantan... Projek wat sekolah je pun... so tak de ape yang menarik pun... penerbangan satu jam dari subang airport ke kelantan agak memenatkan... Cume meeting ni memang tak best sebab kontraktor pantai timur memang terkenal dengan bekengnya... atau kata lain samseng... no respect.... tapi bagi aku tak perlu lah nak gado gado sampai ketuk meja... cukup lah bagi NCR atau memo sudah lah bagi mengganti suara aku yang tak ganas... nak gocoh tak bole sebab PM dia badan besar dari aku haha...

Untuk makluman projek ni dah start dari tahun 2006 yakni aku masa tu masih berada di UTM tahun empat... sampai sekarang tak siap siap lagi pun... gila tak gila lah wat projek sekolah 4 tahun...

Abes meeting terus sahaja aku pegi airport sebab ingin berjumpa sahabat aku yang juga adalah tokeh kontraktor... maybe next time aku berharap dapat projek dari dia...

Bus Lay

Arkitek menyumpah dengan aku sebab tak pasang lampu signage






Gado-gado pun nampak lah sikit hasil nya...

Ini lah sahabat yang aku lepak makan KFC kat airport kota bharu



2 comments: