Wednesday, December 29, 2010

Kenduri Kawin Jehan Pada 25-12-2010

Pada 25 Disember bersamaan dengan Hari Natal ( Hari mengingat tsunami dan putus cinta pertama) aku telah dijemput oleh rakan sekelas aku untuk menghadiri majlis perkahwinan beliau... Majlis perkahwinan rakan aku ni bukan sebarangan kerana ianya di adakan di Dewan Puspanita, Precint 10 (Tempat Mak Mak Datin Brkumpul)... mana tak nya... bila tengok nama dia kat dewan tu.... punya lah panjang

                                                       Majlis Perkahwinan Di antara
                                       Nik Noor Jehan Binti Tan Sri Dato' Ir Nik Mokhtar
                                                                            &
                                                 Laki dia aku tak tahu pulak nama dia tapi Doktor lah...


Kira agak grand lah majlis tu siap dipenuhi dengan Bunga Ros Merah Hidup tapi tak de duri plak aku tengok... Sempat jugak merembat beberapa kuntum bunga untuk diletak di dalam kocek baju dan kereta aku sehingga aku bole digelar Mat Bunga hahah....

Si Jehan ni kawan aku ketika sekolah rendah dan di antara gadis yang menjadi rebutan zaman sekolah rendah, sekolah menengah di UM& UNISEL dan Master ntah aku tak tahu kat mana dia buat master... Tapi kakak dia lagi 'cara' sebenarnya hahah... Kenapa dia tak jadi GF aku??? hah... mana taknye, masa sekolah dulu aku belum ade nafsu kat wanita... aku hanya lebih meminati Suria Baja Hitam berbanding jehan ni... Jadi aku dengan dia memang tak de ape ape hubungan yang lebih dari seorang kawan... "Kita orang berkawan seperti biasa", kata aku kepada wartawan URTV... " We're not more than fren anymore... we're just hang out together sometime" kata aku kepada paparazi Hot Magazine... bagi memberi gambaran sebenar mengenai hubungan kami...


Aku dan Dato' Petai

Gadis yang mengambil kesempatan mengambil gambar di Bunga Ros tempat mempelai bersantap


Antara penari-penari yang menurut beliau adalah sepupu sepapat dia... Abis name card aku bagi kat diorang semua haha

Antara perangai tak semenggah aku di Majlis Utama

Lagak laki cool... tapi hati menangis dipenuhi taman taman bunga

Bunga yang diletak dalam kocek

Test bakat jadi photographer


Dari kiri cepat jalan!!!! Nurin, jehan, doktor ape entah & pauzi...

sama seperti di atas

Ini lah mak mak datin yang selalu berkumpul tu...


Imuda dan Iphone adalah bende yang lain... tapi Imuda pakai Iphone sebenarnye

2 comments: