Monday, December 27, 2010

FAT MSB UPP PADANG BESAR & T&C UUP SG BESI


Pada 23 Disember yang lalu, hari tersebut boleh di anggap hari yang memnatkan bagi aku... mana taknye... pagi sampai petang aku ade FAT kt Shah Alam nak tolong si Sumirat ni saipkan prjek dia kat padang besar... malam plak aku T&C hight mast aku dgn lampu landasan untuk pilot mendarat kat UUP sg besi...

FAT MSB aku kat Shah Alam kali ini memang agak meriah berbanding FAT Genset ari tu... mana taknye... sisumirat bawakorg JKR tu... aku plak bawak orang ofis aku yang sorang ni ade title Dr. dan sorang lagi Senior Engineer aku yang ade Ir... itu pun nyaris nyaris bos aku nak turun gak... tapi memandangkan dia kata kat aku ade golf jemputan, terus dia mesej aku... "Pauzi, U proceed dulu... anything just let me know... Kirim Salam kat orang JKR tu" Hm... mmg best jadi boss kan haha...

Abes je FAT dalam pukul 2 petang... aku dengan sumirat melencong ke Sunway untuk sambung borak... tak sedap borak pasal citer dulu2 depan orang JKR dengan budak ofis... nanti kantoi macam macam haha...


Sempat gak aku menjeling ke PapaRazi



Sedikit Pengencing kepada tetamu




"Saya sebenarnya yang design board ni Encik... Diorang orang kilang ni bukan tau ape pun... saya sampai tiga pagi duduk kilang ni" - kata aku dengan kencangnya...




Melencong dengan Bos kat Starf**k Caffein...



Abes lepak dalam pukul 5... aku gegas pulang ke umah dan perlu bersiap untuk nect T&C kat UUP sg besi... janji pukul 8... tapi apa kan daya aku sampai 8:30 sebab jalan jem teruk...

World Trade Centre kene langgar sebab tak pasang bende ni lah... Pilot tak nampak

ngeri tak... tapi lepas aku tengok my name is khan tadi... aku sedar yang aku ni bukan terrorist... kalo nak jihad kene mula dari diri sendiri dulu kan...


Orang polis nak main futsal malam malam katanye





Cita cita aku sebenarnye nak jadi pilot... tapi sebab english british aku tak laku... maka tersadai lah aku kat malaysia jadi enjiniar huhu...


No comments:

Post a Comment