Thursday, April 7, 2011

Aku Melawat Pelajar AF

Pada Rabu ari tu... abes je meeting aku dekat area wangsa walk... maka tergerak lah hati aku nak melencong atau merayap di sekitar... teringat akan keunikan AF kali ni kat Jusco Keramat... dengar kata diorang makan, minum, training, mandi, salin baju, bergosip dan sebagainya di dalam Ruang Kaca... maka tanpa memikir panjang akan kesan ke atas diri aku... dengan lantas aku menuju ke lokasi...Dengan harapan dapat lah melihat diorang mandi makan atau berbagai2 lagi...

Sekali bila sampai... hampeh... tak de sape pun yang mandi... bila aku tanye bila nak mandi?? diorang cakap diorang dah mandi lah pagi2... aku je yang datang lambat... ceh... rugi2... Tiba2 ade satu pelajar gemuk menyampuk... Abang poji... saya belum mandi lagi... Uwek!!! nak muntah darah aku bila tengok dia haha...

Tapi tak pe... adalah sedikit ilham yang cuba aku cari kat Akuarium Orang tu untuk tengok sistem elektrikal dia... untuk pengetahuan korang... aku ada masalah berjalan sambil mendongak di shopping mall sebab dok tengok ducting atau jenis lampu yang dipasang....

Ape2 pun... aku hanya mampu ucapkan selamat berjaya ke atas Pelajar AF terakhir ni... Semoga korang berjaya menempuh jadi Artis Mee Segera yang enak dimakan waktu panas... dan akan dibuang dengan selambarnye selepas sejuk mee tersebut.... Gud Luck... walaupun aku memang meminati Aida... tapi hati aku tak mampu nak AF UNDI lah cik adik...

Gambar:
Variable Message Display... kalo kat dalam korang guna jenis IP 20 dah cukup... tapi kalo highway kene naik jadi IP66

Gambar ni di ambil semasa Kelas Vokal Besama Cikgu Ning

Dari sekali pandang aku tengok exhaust fan besar tu macam tak cukup je nak perform Air Exchange'... kalo tidak di atasi boleh menyebabkan ngantuk yang menjadikan pelajar tu malas dan benak macam aku masa study dulu... Get your advise from Mech Egnr

Yang ni adalah pelajar yang aku minat... Aida tak silap aku namanya... dulu masa kecik2 hingus je meleleh aku tengok... sekarang udah besor bebenor budaknye... udah jadi anak daghe...

No comments:

Post a Comment