Thursday, April 21, 2011

Malam Ketiga Dari Coral Paradise

Malam ketiga sudah... hari ni aku full day dari pukul 9 pagi samapi ke sesi bengkel malam aku ade... mana tak nye... dah tak bole hilang2... nanti client dah tak suke...

Ini adalah job pertama company aku dengan UKM, so kene bagi impression yang baik lah... kene layan diorang siang tadi... dengar cakap diorang nak tu nak ni... jangan dok argue design or proposal dia... ikut je cakap dia... itu lah tips bos aku... tujuan dia tak nak banyak bunyi...

kali ni bengkel pasal detail design and cutting exercise... lepas abes potong kaw2... diorang jemput plak JKR untuk cek kos estimate aku... nasib baik lah mamat JKR tu bersependapat dengan kos aku sebab harga kabel semasa mencecah 12000 USD ton per metrik... kalo tak ngam dgn JKR abes lah... kene revise lagi tu... Cume bila sembang2 dengan orang JKR tu... rupa2nye aku dengan dia ade kaitan kat projek UITM Sg Petani... tau nama je... muka tak pernah tengok samapi lah kat bengkel ni....

Petang tadi sempat lah aku berjalan jalan sekita hotel... ade lah gambar aku tangfkap sket...

swimming pool dia...

lagoon dia...

sepanjang aku kat sini tak berkesemapatan nak merayap... letih wooo asik bertekak dalam bengkel tu...
ape2 pun ade dua malam lagi... dan disebabkan bengkel ni aku telah pecah rekod diri aku iaitu stay di hotel lebih dari dua malam hahaha....

No comments:

Post a Comment