Wednesday, April 20, 2011

Malam Kedua Dari Coral Paradise

laporan malam kedua...

untuk makluman korang aku keseorangan sahaja di dalam bilik hotel yang bole memuatkan empat orang... korang kalo nak join lepak sini secara penginapan percuma marilah... sebab aku akan keseorangan sehingga hari jumaat...

hari ni sangat meletihkan... mana taknye...pagi2 aku dh bangun pukul 6 kuar dari hotel ni semata2 nak attend dua meeting di KL iaitu UUP sg Besi pada paginye dan petang nya projek SMK Bukit Tinggi Klang...

Akibat company aku telah diwarning sebab peserta meninggalkan Bengkel ni... so kali ni aku ambik decision untuk tinggalkan semua keje ofis dan stay di PD ni sampai jumaat...

Isu kali ni adalah cutting exercise... berpeluh gak aku nak jawab pasal nak potong kos ni... sepatutnya bos aku yang kene bagi decision... tapi berdasarkan pengalaman aku yang seciput ni... maka terpaksalah aku berjuang keseorangan untuk meyelesaikan bengkel ni...

Gila ko!!! betul2 menguji knowledge teknikal dan ilmu kewangan... aku dah lah paling benci borak pasal duit... nak potong sana lah... nak buang transformer aku yang aku suka... genset nak kecik kan KVA dia... lepas tu ICT nak canggih2 dengan syarat tak de kos naik... ambik Ko sekali lagi!!!

Last last aku pikir baik korang pakai Solar dengan wind turbine lagi bagus haha!!! murah2... green technolgy lagi beb...

So esok tengok lah ape hasilnya... elok2 aku design "Orang siap dengan seluar baju kasut jam punye lah hensem... alih2 nak cut cost buang seluar, tapi baju ade... kolar buang, lengan belah kanan short sleeve je..., boxer ganti dgn spender nk jimat kos... kasut bagi... tapi tali kasut tak payah pasang"...
mampos lah elok2 mamat ni hensem dah jadi hodoh...

ok lah aku dah ngantuk aku nak tido... esok aku tangkap gambar keadaan hotel ni... ade lagoon tu woooo...

bye...
truly yours
bigger fans 
this is Stan

1 comment: