Thursday, May 26, 2011

Hilangnya Seorang Teman

Dengar tajuk kat atas bunyi macam orang putus cinta je... haha mana taknye... aku hilang sudah awek ofis aku hehe... awek amendenye... bini orang dah... dia lah teman aku selaku Mechanical Egnr... aku bergandingan dengan dia untuk projek Sek Pancor Perdana yang dah nak siap... Dewan Berangan yang dah siap... Hospital Makkah (No comment) dan Kuarters Bomba Cheras yang tgh ongoing...

Pemergian dia memang aku terasa... mana taknya... wat keje dengan perempuan ko paham2 je lah... perempuan kan detail... semua dia bole perasan... semua alert... even aku baru nak curang pun dia dah bole hidu hahah sori merapu kejap... Pagi2 selalu aku kaco dia dengan mintak surat yang masuk kat server... laptop aku tak link dengan server sebab aku lebih guna kepada personal... Lepas tu dia ni lah yang ajar aku guna excel... mana taknya... aku ni buta IT... Ini sebab masa aku study ni korang bole bayangkan aku ade laptop pada Sem Akhir Tahun akhir... Itu pun sebab tesis aku kene guna software MATLAB... Kalo assignment plak dulu aku hanya datang kat bilik member aku then bagi matrik kad je... tau2 member print nama aku dah ade kat muka depan assignment tu...

Memang terasa lah pagi tadi bila aku buat keje usha meja dia kosong je... tapi ape2 pun aku doakan dia bahagia dengan pilihannya... aku tau aku ni sape... hanya menumpang... merapu lagi ko setan... hahaha... gud luck kepada dia... lepas ni sape lah partner aku untuk projek2 dia tu... apakah jantina nya? apakah perangainya? apakah kerjasamanya?



langsung tak de rupa aku!!! by pauzi_84
Ini anak dia... Balqis namanya... dah besar nanti dia cakap nak kahwin dengan aku kalo aku masih single lagi....

Ini maknya... by pauzi_84
Ini maknye... Ini gambar aku ambik semalam sempena last day dia... 

No comments:

Post a Comment