Saturday, July 23, 2011

Aku Layan Harry Potter Sambungan Ke Dua (2)


Citer ni lah aku layan malam tadi... walaupun aku dikutuk dan dikecam hebat oleh kawan se'jahanam' aku yang telah memberi kenyataan bahawa citer ni hanya sesuai untuk kanak yang minda nya tak berkembang.... Tapi disebabkan aku dah terlanjur tengok yang  Bahagian Satu bulan 11 2010 makanya, aku perlu tamatkan lah....Hmm... cepatnya masa berlalu kan...

Tapi ape2 pun kira best gak lah citer ni... Dan lepas ni No More Harry Potter lagi dah hahaha...

Nota Kaki: Gua tengah tunggu sequel Twilight ni... Kirsten Stewart lagi 'cara' dari Emma Watson sebenarnya...

4 comments:

  1. aku cuma tengok heri poter yg ada ular beso tu je,,

    ReplyDelete
  2. haha... kira aku ni lagi ok lah dari ko kan...

    layan yang first masa tingkatan 5... lepas tu tak tahu ape citer tengah2... ular beso ke ular kecik ke...

    tahu2 gua layan balik diorang dah besar2 belaka...

    ReplyDelete
  3. apa lu mengarut dengan gambo2 tu memalam ni kawan..hehe...try check lu punya flickr setting tu..dah aku start mengarut

    ReplyDelete
  4. mintak maaf...
    aku buta IT
    aku bangang IT
    aku tak tahu nak buat ape

    ReplyDelete