Friday, November 25, 2011

ECER - Tender Evaluation Kat KLCC

1) Hari ini aku diarahkan untuk membuat penilaian tender di KLCC bagi projek ECER Development... Hanya ade tiga petender sahaja yang aku perlu nilai... amat menarik ade tiga sahaja petender sahaja... jadi senanglah keje aku nak menilai berbanding projek sekolah sampai 50 petender...

2) Persoalannya kenapa tiga sahaja yang ade?? Bukan 50?? Yang tu aku malas nak jawab... Biarkan mereka... Asal jangan buat bende bangang kat projek aku sudah... Bagi RM250juta lepas tu kasi lembu duduk dalam kondo... Yang kelakarnya lagi siap hantar lembu pegi buat umrah tu...

3) Apa yang menarik hari ni adalah aku naik KLCC tu... KLCC tu hahaha... dengan berpakaian formal... tapi ber beg kamping sebab ade laptop dalam tu... hm... lepas ni rasa macam nak suruh bos belikan IPAD 2 je... Sambil berselisih dengan Engineer Engineer Petronas yang berpakaian korporat pasti menjadi kegilaan gadis-gadis di KL... Maklumlah saudagar minyak... Oil & Gas katakan...

4) Aku je yang keje biasa je... tarik kabel je... nak masuk petronas tak layak pulak... katanye BI aku tinggi sangat... takut orang2 europe tak paham english accent finland aku...

IMG_0923 by pauzikassim
Gambar beg aku di tingkat 42...


IMG_0920 by pauzikassim
Ini jambatan gantung yang menghubungkan dua bangunan...

Nota: Sepanjang riwayat aku... aku tak pernah lagi masuk Petrosains... Member aku asal dari Kelantan pun dah masuk... Ade sape2 nak bawak aku tak masuk??

No comments:

Post a Comment