Sunday, November 13, 2011

PEOPLE = SHIT

Gua post tajuk di atas bukannya gua marah dengan masyarakat setempat... tapi sekadar ingin meraung sahaja... arghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minta maaf... kipas lupa nak tutup... jadi bunyi effect tambahan angin kipas pun ada dalam rakaman...

1) Arghhhhhhhh.... Aku rasa nak jerit je sebab banyak sangat kerja terbelenggu dalam kepala otak aku... arghhhhhhhh...

2) Arghhhhh.... kenapa hari jumaat yang mulia bertarikh 11/11/11 ada meeting yang panas sampai bertegang leher... arghhhhhhhhhh... abes meeting nak dekat maghrib arghhhhhhhh...........

3) Arghhhhh.... kenapa dia susah sangat nak reply sms aku... arghhhhhhhh... Kalo malu nak kuar dengan aku tak pe... aku bole pakai topeng supaya dia tak malu dengan wajah aku yang langsung tak de iras Brad Pitt... arghhhhhhh...
308702_10150270108977672_6478112671_7792600_7056175_n by pauzikassim
Gua dah pakai topeng sekarang... bila gua tengok balik... gua rasa lagi kacak sebenarnya kalo pakai topeng haha... next time gi meeting gua nak pakai topeng macam ni lah...

4) Arghhhhhhh.... kenapa kabel bawah tanah aku tak cukup panjang arghhhhhhhh.....

5) Arghhhh... Mungkin hidup kene selesaikan masalah arghhhhh.....

Ini video asal dari dalam tv tu... setiap kali aku upload video gitar aku berlatarbelakang video asal, pasti aku akan dapat email warning dari Youtube sebab aku melanggar hak cipta terpelihara Youtube... Ape cilake team youtube ni nak warning aku!!!... blog aku bukan glamour pun macam jejariruncing.blogspot.com tu... alah si tunang Khairul Fahmi Keeper Malaysia tu... Blog aku hanya ada 12 pembaca rasmi sahaja (follower)... dan salah seorang dari 12 tu adalah diri aku sendiri hahaha

Ini video memang otai... aku belajar head banging dengan main lagu ni pun dari video ni... sampai rasa nak lempar gitar pun ade kalo cover lagu ni hahaha....

Nota: Slipknot sekarang tengah mempromosikan ulang tahun ke 10 kejayaan album diorang yang paling sukses iaitu "Slipknot -Iowa"... album yang membuatkan mereka terkenal sehingga pelusuk dunia pada tahun 2001... untuk pengetahuan korang... album Slipknot Iowa ini teramat lah glamour sampai album tersebut berjaya dipromosi ke sekolah aku masa tu... Tapi malang... semua student dalam bilik aku telah disoal siasat oleh pengetua kerana disyaki budak dorm aku ade yang mengamalkan ilmu Black Metal akibat gambar kambing hitam di kulit album tersebut... dan album tersebut telah dirampas...

Slipknot_Iowa_by_itachi_makaveli by pauzikassim
Ini kulit album dia masa tahun 2001...

5 comments:

  1. dari pagi gua tunggu entri ni..ingat apa punya marah

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    terkenang kisah 10 tahun yang lalu bro sambil merenung 10 tahun akan datang ape jadi pada diri gua?

    adakah Wawasan 2020 tercapai...

    ReplyDelete
  3. kita kene pikir maju kehadapan...
    jangan perut plk yg kedepan

    ReplyDelete
  4. gua rasa macam terkena headshot

    ReplyDelete