Thursday, November 3, 2011

Projek Kangar

1) Selasa hari tu aku pergi menjenguk site aku kat Kangar... Tinggal satu je projek aku kat belah Utara ni... lepas ni dah tak payah merayau jauh2... hubungan aku dengan pramugari firefly pun akan tamat jugak... dijangka bulan 2 tahun depan siap... sekarang ni aku tengah pikir ayat macam mana nak tamatkan hubungan aku dengan pramugari ni hmmmm.... banyak sangat janji dah tabur kat dia....




P1130062 by pauzikassim
Ini namanya bangang!!! pasang dinding tinggi sangat sampai tak nampak dah pondok pengawal

P1130061 by pauzikassim
Jam kecik kat pok guard ade... tapi jam besar kat menara tak de... pitih habih doh..

P1130052 by pauzikassim


P1130016 by pauzikassim


P1130030 by pauzikassim
Ini barang gua...ari tu yang gua pegi penang MSB FAT... selamat sampai dari kilang ke tapak... sampai sekarang gua tak percaya macam mana dari sekeping drawing jadi kotak besar macam tu... kalo gua hidup zaman Feudal... pasti dihukum bunuh sebab disyaki mengamalkan ilmu Black Metal...


No comments:

Post a Comment