Tuesday, March 27, 2012

Audit ISO

1) Tahukah anda? Projek sekolah aku telah dipilih untuk diaudit ISO bagi tujuan penganugerahan ISO kepada company tercinta aku ni hehehe... (pergi jahanam lah ko!!!... aku tak nak ambik tahu pun... lagipun aku bukan baca luahan perasaan ko kat blog kau ni)

2) Macam biasa... masalah aku secara peribadi aku tidak suka pada perubahan... mana taknya dulu aku keje cincai kira... main bagi je arahan kat budak suruh lukis tu lukis ni by verbal... lepas tu main suka laki mak tiri aku je tukar saiz kabel kejap 70 kejap 95... Tapi sekarang semua dah ade borang... even nak reject drawing pun aku kene initial and tulis rejected kat drawing tu sebelum dibuang...

3) Tak gila ko macam tu!!! semua bende nak kene isi borang... tapi apakan daya... kuli macam aku kene lah ikut cakap bos... kalo tak dapat ISO karang kene potong gaji pulak... So petang tadi aku pun bawak lah Uncle Audit ni gi site aku... lagipun aku dah lama tak turun site projek sekolah ni... tak tahu ape jadi dah...

4) Namun sebelum sampai ke site ade jugak aku try pelawa Uncle ni gi massage dulu kasi urut-urut sket baru segar... tapi memang Uncle ni tak makan pujuk rayu aku lah...  hahaha...

DSC04081 by pauzikassim 
Masa ni Uncle tengah check approval drawing... tapi gua sekarang dah ISO... gua semua dah isi borang... bole lah sket2 nak berubah ke arah kebaikkan tu... So gua tak risau pun kene audit sebenarnya...

DSC04094 by pauzikassim 
Masa masuk bilik TNB ni gua pun terkejut sejak bila sampai DB ni kat site!!! nampak sangat lama dah tak pegi site...

DSC04095 by pauzikassim 
Gua ada kelebihan membaca minda orang...

DSC04102 by pauzikassim 
Gua pun tak check detail macam Uncle ni check... Nasib baik semua yang diorang pasang sebijik seketul seketul macam drawing aku... (Sembang Kencang)...

DSC04105 by pauzikassim
Mas Poji... kabelnya sudah kehabisan... time ni lah korang sibuk nak order cable dengan aku...

DSC04106 by pauzikassim 
Uncle ni sempat bergambar dengan gua sebelum berpisah...

2012-03-26 19.23.36 by pauzikassim 
Abes je audit gua kebuluran... So gua sebat makan kat sini...Gua paling menyampah kalo nak makan kene masak sendiri... Kehebatan gua makan steamboat ni adalah menelan terus ala-ala tersebut tanpa dimasak atau direndam terlebih dahulu...

Akhir kata dari gua... semoga berjaya dapat ISO... 

No comments:

Post a Comment