Tuesday, June 14, 2011

First Site Meeting Projek PERMATApintar



IMG_8952 by pauzi_84

IMG_8955 by pauzi_84

IMG_8950 by pauzi_84

IMG_8942 by pauzi_84

P1100117 by pauzi_84

P1100126 by pauzi_84
Bermula nya salah satu projek aku tahun ni... Projek Permata untuk kanak-kanak pintar... aku suka dengan projek ni sebab payment cantik... confirm tiap tiap kali claim masuk duit... payment direct terus dari perdana menteri iaitu Kak Ros hahaha...
Sape tak suke buat keje payment cantik...

Projek ni 18 bulan yang akan penuh dengan agenda masing2... tak tahu lah aku mampu bertahan sampai siap ke atau separuh jalan aku dah hilang ke... hm... tunggu je lah...  kalo ade liputan tiap2 bulan adalah lagi aku kat projek ni... Apa yang mencabar kali ni adalah aku kene pakai dua baju... iaitu satu projek aku wakil UKM-PERMATA... dan satu lagi aku wakil Bukhari... Sebab projek ni pecah dua... ade sebahagian bangunan Bukhari nak sedekah... Baik hati sungguh Bukhari ni sampai bole derma dengan IKHLAS... Dan aku pun terpaksa jadi Talam Dua Muka... atau Cinta Berbelah Bagi...

 aku kene jaga dua dua ni sebab kedua duanya ambik power supply dari aku... erti kata lain aku akan tanam kabel untuk bekalkan karen satu ke UKM-PERMATA dan satu lagi ke Bukhari... Tu pasal lah transformer aku tak balance... senget sebelah sudah... sekor 2000kVA hok sekor nate ni 1000kVA...

Seperti biasa masalah aku... first site meeting mesti aku sangkut construction drawing... mana taknye... banyak lagi nak kene check dulu sebelum isu kat site... karang meletup pulak kabel tu...

ape2 hal aku harap projek ni berjalan lancar dan objektif pembinaan Kompleks Permatapintar ni tercapai...

kah kah kah... WOIT KO KAT ATAS KUAT BODEK.... kah kah kah...
kah kah kah... WOIT KUAT KO GOSOK SAMPAI DAPAT PROJEK kah kah kah....
kah kah kah.... WOIT KO MESTI KAMCING MACAM DIA NI KAN.... kah kah kah...

MALAYSIA-ANWAR/ by pauzi_84


haha... aku rasa kalo Tukar Tiub baca post aku ni... mampos aku kene tahan maki dia huhu... Aku tak de lah kamcing macam diorang ni... Hatta aku ni kalo orang tanya sape Menteri Perikanan Malaysia pun aku tak tahu nak jawab ape... Sebab tu aku tak layak atau tak dapat kerja kerajaan... Biasiswa ngaji dulu  JPA bagi, tapi bila tanye ape2 pasal dasar kerajaan satu ape tak tahu...

Kalo orang tanya apa itu dasar NKRA?... mampus aku tak tahu nak jawab... Tak pun sape parti yang aku support?? lagi tak terjawab...

yang aku tau... kalo orang panggil buat demonstrasi jalanan aku akan turun... Sebab darah Punk aku masih kuat... masih suka lepak di jalanan... masih suka berhimpun di jalan... Tidor di jalanan... makan di jalanan... tengok basker kat uptown...

Jiwa Streets Of Uptown ni ade lagi bai... haha... Tiba2 pulak terasa nak jamming lagu Streets Of Uptown pulak... Hah!! ape lagi... sape2 yang nak join aku main lagu ni jom... kita turun kat Dataran 9 Julai ni... Kita semarakkan semangat Ska-Punk sambil mendendangkan lagu Streets Of Uptown ni... tak pun We Are The Youth... tak pun Lagu Negaraku...

Amacam ade beran tak??


IMG_8952, a photo by pauzi_84 on Flickr.

No comments:

Post a Comment