Wednesday, June 15, 2011

Jawatan Kosong - Diperlukan Segera Jurutera Tempatan aka Resident Engineer (R.E)

Jika anda meminati orang Sabah seperti di bawah:

                                                                   1) SI NERA - CELUP BAH !!!!
nera-af9-2 by pauzi_84

Atau yang kedua ni - BOLEH BAH KALO KO!!!!

Lena by pauzi_84

Atau pun yang ketiga ni - Opsss Terlebih Sudah...

Stacy by pauzi_84

Tak pun yang keempat ni - Si Gadis Animax Channel 715 kat Astro... Dia punye solo main piano aku tengok... Cair bai... meleleh air liur aku masa aku tengok pelancaran album dia kat KL dulu...

hannah-tan10 by pauzi_84

Ataupun anda seorang peminat bola sepak kelab Sabah yang diberi gelaran Sabahawks yang mempunyai gadis gadis seperti di bawah

sumandaksabahawks by pauzi_84

Ataupun anda hanya orang yang jenis pegi stadium bukan tengok bola... tapi suka tengok gadis sabah bah!!!.... macam kat bawah....

sumandak12 by pauzi_84

Hah!!! apa lagi... cepat cepat lah apply jawatan Jurutera Tempatan atau RE yang mudah disebut... Ingat tau ini RE bukan merujuk Resident Evil aka Syaitan Tempatan jika ditafsirkan di dalam bahasa melayu... Tetapi RE yang diperlukan untuk memantau salah satu projek ofis aku di Sabah Bah!!!

Tengok gambar tapak kat bawah ni macam tak siap lagi... tapi sebenarnye projek dah siap... aku tak de gambar baru... keje senang je bai... Korang hanya perlu buat laporan defect list... Tempoh kerja adalah selama 27 Bulan... Nama projek ni adalah Universiti Malaysia Sabah - Sekolah Perubatan... 

So kalo korang nak jawatan tu bole anta email ke megajaticonsult@gmail.com

Ingat korang diperlukan sangat sangat... kerana jika tak de orang yang sanggup kerja di Sabah Bah... Dikhuatiri bos aku akan hantar aku ke sana... Aku secara terang terangan telah menolak jawatan tersebut dari awal pembinaan lagi kerana aku tak sanggup tinggalkan Selangor walaupun jawatan tu adalah jawatan besar...

 aku hanya akan jadi RE kalo site tu kat Selangor saje... Even jika aku ditawarkan gadis gadis di atas... Sikit nafsu pun aku tak de untuk pergi ke sana... 

Bukan berlagak bai... tapi hati ku telah ditambat Gadis Sungai Gombak yang lagi 'cara' hahahaha....

Gaji??? gaji lumayan ikut rate JKR dan pengalaman korang dan cukup sangat2 untuk korang belanja makan malam gadis gadis di atas tu... Tapi bukan belanje semua sekali serentak... mampus korang nak bayar sekali semua... korang belanja gilir-gilir cukuplah... Isnin dengan Nera... selasa dengan Lena ke... Rabu dengan Si Stacy ke....

Diingatkan sekali lagi bai... keje senang je jaga defect list... tak perlu nak koordinate atau bergaduh dengan sape2 sebab projek dah siap sepenuhnya... Kelayakan??? Of Course korang kene ade degree dalam Electrical... tapi ingat mesti Engineering lah... jangan pulak Electrical Education... Susah pulak nanti korang gi mengajar student2 tu pulak nanti...

Skop kerja defect adalah buat report kerosakan... macam lampu tak menyala ke?... suis tercabut ke?... kabel bawah tanah terbakar ke? Transformer ko bertukar jadi kereta ke? Projector tak hidup ke? tengoklah ape yang rosak kat projek tu... So keje senang kan dan yang lebih penting 'ehem' kat atas tu hahaha.... Jadi tolonglah apply....

Tapi bang... kalo saya wanita nak jadi RE bole tak?
O... bole saje... apply saje dik... abang tak de sikap diskriminasi... malah abang lebih menghargai wanita... Cume adik mugkin tak berminat lah kot dengan gadis gadis di atas...

P6243901 by pauzi_84

P9200013 by pauzi_84

Nota: Sekali lagi wanita telah dieksploitasikan... hm... kesian pulak aku tengok... Buka iklan kereta, gadis modelnye... bukan iklan ubat gigi, gadis juga modelnye... bukak iklan tuala wanita, hm... gadis jugak modelnye.... Ni iklan jawatan kosong pun pakai gadis jugak modelnye...


ape nak jadi dengan DUNIA....


No comments:

Post a Comment