Tuesday, June 28, 2011

Mati Nya Sebuah Memori... Jiwang Lagi Ko Jie!!!


Kah Kah Kah.. Bunyi tajuk macam jiwang je kan... kali ni ape perangai plak aku buat... hm... ni mesti masalah gadis... aku dah lame kenal si mamat pojie ni... itu je masalah hidup dia... masalah kawan x de kot.. masalah duit aku tengok cukup bulan hidup je pun... masalah kesihatan?? cergas je, rokok tak hisap, alkohol tengok je orang minum, dadah ala2 Kurt Cobain... hm makan panadol pun dah pengsan... masalah site... lagi tak payah cakap... semuanya tak de masalah bila bos tanye... walhal site tengah tunggang langgang sebab construction drawing PERMATA tak siap siap lagi...

Pasal gadis sg gombak ni lah sebenarnye yang merungsingkan dan mengkomplekskan pemikiran aku selama ni... mana taknye... puas gak aku try ajak dia kuar... asik bz je dia cakap... tapi aku dah mula syak sesuatu kot haha... Ini lah kelebihan aku bole membaca wanita... aku tengok jari perempuan pun dah bole tahu haha...

Aku pun mula lah cube merungkai kompleks nye hidup aku dalam usaha ajak dia kuar... hm... cukup lah dengan masalah Kompleks Kastam Lumut... tak pun Kompleks KHEDN Kangar aku... tak pun Kompleks Permata Kak Ros aku... Argh!!! kenapa hidup aku ni kompleks... Oh God, just a little hope please... merayu aku dalam hati supaya masalah dalam hubungan ni dapat diselesaikan...

Kenapa kompleks?? aku pun mula mencari punca kenapa dia negatif untuk aku keluar... sampai tiba tiba aku terdapat jawapan... hm... bila ko punca bagi nombor negatif iaitu √-1... maka nya kalkulator ko tidak dapat selesaikan... kalo kalkulator ko bole selesaikan, aku rasa ko dah bole buang kalkulator tu ke dalam Sg Gombak... jadi ko kene kenalkan satu nombor yang diberi nama Nombor Kompleks... iaitu simbol i atau j... tengok lah ko study mana... kalo US pakai i... tapi kalo UK pakai j... dan ko kene selesaikan melalui graf dengan polar kutub atau guna Paksi Nyata Dan Paksi Khayal... nombor kompleks ni akan diselesaikan pada paksi khayal dan ko akan sentiasa berkhayal dengan punca negatif ni sama seperti aku berkhayal macam mana aku bole ajak dia kuar yang sentiasa negatif Kah Kah Kah.... dan yang pasti... Paksi Nyata tak bole campur terus dengan Paksi Khayal...

Aku pun mula lah guna kuasa orang atasan ataupun kuasa diplomatik... ape lagi... oleh kerana aku kamcing dengan bos dia sama seperti Bos aku kamcing dengan Bos dia sejak 10 tahun yang lalu yang sama2 jaga projek Kuarters Bomba Cheras... aku pun cari lah bos dia dan borak borak kosong melalui telefon... sebab bos dia nak bagi aku jaga satu projek hotel kat perak... sambil sambil tu aku merisik lah dia... tanye bila staff dia tu free... skali bos dia cakap kat aku "Hok aloh, demo nak ngejas dia ke?? hmm... tok seh lah... ade gewe dah pung..." kata Bos dia... "haha ye ke... rugi kawe... gwano bos... dulu kawe ngaji letrik bawah sket dari dia... kalo tau, kawe ngaji serupa dia ambik Structure Enjiniar hahah... bole duduk sama level" kata aku sambil hati berkecamuk hahah....

Itu lah ceritanya... hm... tak kan aku nak nekad jugak walaupun dia dah berpunye... yang part ni aku susah sket... aku rase aku masih ade etika untuk pikat gadis (Rujuk Akta Mail Lambung, Kanun Percintaan, Akta Hubungan Sedia Ada)... walaupun dia gadis yang berjaya menimbulkan perasaan aku untuk mati kerana dia... ataupun Feel 100% macam Jerry dengan Cherry... tapi aku mesti hormat hubungan sedia ada yang mungkin telah lama terjalin... aku pernah rasa bai gadis dirampas oleh lelaki lain... 

Jadi... oleh kerana kepala aku serabut dan kompleks... aku pun ambik gitar dan tuju lagu lah... seperti biasa... lagi serabut otak aku... lagi hardcore lah muzik yang aku akan mainkan... So lagu Dead Memories dari kumpulan favourite SLIPKNOT menjadi tempat luahan hati aku... Dan yang penting... aku tak kan lupa kenangan aku sepanjang mengenali dia yang cukup sempurna bagi aku dengan sifat rendah diri nya yang sangat aku kagumi walaupun secara fizikalnye ketinggian dia hampir 170 cm... Jadi... dengan rasminya.. aku mengumumkan sampai di sini sahaja kisah Aku Dan Gadis Sg Gombak... 

Ye ke poji?? Ntah2 dua tiga entry akan datang... elok plak ko post video ko main gitar lagu jiwang pasal dia lagi... lagu ape Jie?? lagu Hakeem AF plak ke?? 

Haha... tengok lah macam mana... ade cerita best aku citer lah kot... tapi dah tak nak lah kene nyanyi... suara aku tak ngam lagu slow ni....

Sebelum tu aku ingin perkenalkan member band aku yang baru ditubuhkan yang diberi nama 

SAKARATULMAUT

korn2 by pauzi_84
vokalis aku ni kalo tak bawak mic dia... dia tak nak nyanyi... kadang kadang aku bawak kenduri kahwin buat show... segan plak tengok mic dia tu yang tak sesuai...

th_Alexi_laiho by pauzi_84
Dia ni memang aku terpaksa bagi dia lead guitar... sebab dia potong aku  time scaling... dia cecah 200 BPM... aku nak lepas 80 BPM pun terkial kial... Itu belum kira teknik sweeping... dia lagi kemas kalo menyapu rumah...

1304246723-74 by pauzi_84
Ni aku lepas buat pembedahan plastik sebab malu pasal isu Tunnel Chamber.... Second Guitar kadang2 reserve je....


Robert+Trujillo+Call+Duty+Black+Ops+Launch+OUt8htYXNynl by pauzi_84
Mamat Gorilla ni aku tak paham pasal pemakaian dia... bawak lah gi mana2 show... dia tahu dress up dia ala2 player Basketball... menyampah gak aku kadang2 dengan dia ni

joeyjordison by pauzi_84\
Yang ni ko jangan main main... dia punye sejarah rekod... bole main drum secara 90 darjah sambil berputar putar... Ade beran!!!







8 comments:

  1. kehkehkeh..apasal kau buat bedah plastik sebijik macam aku?sial kau!kehkehkeh..apasal kau buat bedah plastik sebijik macam aku?sial kau!

    ReplyDelete
  2. ye ke same?? aduh cilake ko... bukan nak cakap awal2... so ko nak operate buat muka ape pulak lepas ni?

    ReplyDelete
  3. juliana evans aku dah ayat... aku selisih dgn dia kt secret recipe seksyen 9, shah alam... memang 'cara' dowh...

    ko ade sape2 yang bole pinjamkan aku flying V selama sebulan x?

    ReplyDelete
  4. laa pinjam je..hehe flying V takde kot..nati try aku tanya member aku dulu..beli jelah baru bro..stakat macm slash tu dalam 7rat je kot..try usha2 kat empire guitar kat seri petaling tu tgk

    ReplyDelete
  5. juliana evans tak makan ke lu ayat..hehe patot lah budak sg gombak pun tak jalan..kehkehkhe..belajar ngayat lagu tu

    ReplyDelete
  6. dia kata aku tak cukup punk rock macam sam bunkface...

    dia suruh aku buat band dulu... baru bole ajak dia lepak lepas tu...

    gadis sg gombak... sebab aku tak comply spec dia... kah kah... waktu tender evaluation dh kene kick... asik dengar lagu black je... katanye lah...

    ReplyDelete
  7. hehe apasal tak bitau je 'saya lelaki sihat dan saya grunge..berjiwa statik..lg kool dr punk rock..apa lah sangat punk rock tu kalu setakat nak tunjuk ego sendiri'

    lelaki sihat dan saya grunge..berjiwa statik..lg kool dr punk rock..apa lah sangat punk rock tu kalu setakat nak tunjuk ego sendiri'

    ReplyDelete