Thursday, June 9, 2011

Frust tak dapat datang meeting PERMATApintar

mana tak frust nye... hari ni aku ade presentation konsep design elektrikal bagi projek permata bawah skop AlBuhari... seminggu prepare slide show bai... alih alih aku kene pergi uitm sg petani... dan saat karangan ni di taip aku berada di starbucks skypark subang...

untuk pengetahuan korang... projek permata ni menjadi rebutan kat ofis aku untuk handle... dari peringkat bos pun berebut... hatta sampai staff pun berebut... aku pun berebut gak nak jaga... mana taknye... projek direct nego... so masing masing dah ade agenda tersendiri... bezanye agenda itu adalah agenda baik atau buruk...

so dapat kat aku projek tu untuk handle dari awal... aku akan bagitau korang agenda aku nanti... itupun kalo berjaya... cume semalam aku brief lah bos aku ape design aku... tiba tiba bos aku tersenyum dan telah dapat mengagak ape agenda aku haha... memang betul lah tak bole tipu orang berpengalaman...

so aku berharap design yang telah dibincangkan oleh bos aku kejap lagi berjaya lah... dan tidak lupa untuk aku ucapkan terima kasih kepada najib dan konco konconya yang mengajar aku ape itu politik, projek dan agenda...

masalahnye sekarang... untuk projek uitm sg petani yang dah siap sejak tahun lepas(Lawatan Aku Masa Hand Over UITM SG Petani)... meeting kali ni pasal defect list... ambik ko!!! satu ape tak prepare pasal report... mana taknye... aku baru tau egnr kat branch aku dah resign... selalu dia yang attend meeting tu... so aku dari hq ni datang bawak perut kosong lah... tapi tak pe.. aku pakai smart2 hari ni... rambut sikat belah tepi... baju kasi iron... kasut kasi polish dgn harapan tak kene maki...

chairman projek ni brutal beb... bangang dengan lembap tu dah jadi makanan aku dia start marah...

semoga pauzikassim selamat... amin...

2 comments:

  1. kene maki adalah sarapan consultan.kene marah macm lunch.kene halau tuh macm bukak puasa isnin khamis....inginyior memang begini.

    ReplyDelete
  2. letih bang asik kene macam ni...
    dah tua tua pun kene maki lagi...

    ReplyDelete