Friday, September 9, 2011

Girl Friday (Video Pertama Aku Rakam)

Hari Jumaat petang production kerja agak menurun sedikit... Bagi menggantikan masa tersebut aku akan mengular di alam maya menjelajah profile dari satu awek ke awek lain dan membaca blog pelbagai genre (dah macam muzik bunyinye) dari blog politik membawa ke hiburan dan sukan.

Teringat aku satu video pertama aku rakam sempena untuk hari Jumaat iaitu Lagu Girl Friday dari Butterfinggers. Zaman tu sekitar tahun 2005 masing-masing batak dengan video/digital camera... Zaman Kodak dah habes...

Zaman ni lah bermula era Melayu 3gp yang satu ketika menjadi kebanggan melayu... yang berjaya menenggelamkan nama Babyrina dan membawa era Najwa Ampang... haha aku dengar je orang citer... aku pun tak tahu ape itu Babyrina ape itu Najwa Ampang....






Ini video pertama aku rakam dalam sejarah aku bermain tali setan ni... Jari telunjuk hitam tu akibat aku tersepit pintu kereta kat Projet Meru Batu 5 (Sekarang dah jadi Shell)... Tiada unsur pemujaan Black Metal.


Ini lagu instrumen ape entah aku mainkan... Dituju untuk perempuan study kat UTM aku kenal masa naik bas dari Klang Ke UTM... Tak sangka perempuan tu kaki Hardcore dan aku terjumpa dia lagi di Rock The World 2006 dan paling baru jumpa lagi kat konsert Deftones di Live KL Rujuk link ni



Ini aku lupa tajuk lagu...


Tengok balik video kat atas... hm... memang perangai tak semenggah gak aku dulu waktu study... Nasib baik dah keje ni aku bertamadun sket hahaha...

No comments:

Post a Comment