Wednesday, September 28, 2011

Hilangnya Seorang Teman

1) Hari ini aku hilang lagi seorang teman selepas Mek Lina hari tu pergi meninggalkan aku... untuk pengetahuan korang sepanjang setahun ni aku telah dibantu oleh seorang lecturer bertitle Dr dari UITM Shah Alam... 

2) Tujuan dia keje kat ofis aku sebagai pelatih adalah bertujuan untuk mendapatkan pengalaman industri... Disamping itu dia juga on the way nak dapatkan title Ir... Jadi bos aku telah meletakkan dia dibawah jagaan aku... Ambik ko!!! tak pasal pasal aku melatih orang... berbekalkan ilmu elektrik yang cetek ni aku pun luahkan lah ape yang ade... Cuma nak suruh dia tarik kabel kat site tu aku tak sampai hatilah...

3) Aku berasa ok jugak ada pembantu ni.. at least dia bole ganti meeting projek sekolah bukit tinggi klang aku yang tak berapa penting tu... Haha... diskriminasi projek memang ada dalam diri aku... Lantas aku menyuarakan pendapat kepada bos aku agar dibanyakkan lecturer training di bawah aku dan bos aku tiada halangan... 

4) Hm... tapi kali ni aku berharap biarlah lecturer perempuan yang masih single dan dara training bawah aku hahaha... Jangankan ilmu elektrik aku ajar... ilmu kahwin pun aku bole ajar... erti kata lain semua ilmu lah aku ajar... Ilmu tengok wayang lepas site meeting pun aku bole ajar...

IMG_0852 by pauzikassim
Gambar hari terakhir aku dengan dia... kebetulan hari ni ada site meeting kat UKM bangi... so aku ajak dia join meeting sekali


2 comments: