Saturday, October 1, 2011

Jamuan Raya Ofis Aku

1) Aku tak tahu ofis aku ni pakai mazhab apa yang telah mengadakan jamuan hari raya hari ni... Aku rasa syawal dah berlalu pun... oleh yang demikian aku menganggap jamuan kali ni adalah jamuan makan-makan makanan melayu sambil ditemani lagu raya...

IMG_0866 by pauzikassim
Ini aku dengan awek ofis aku... awek ni sangat penting dalam hidup aku kerana dia lah yang memproses gaji dan claim aku... kene selalu hiburkan hati dia agar proses claim aku berjalan dengan lancar...

IMG_0867 by pauzikassim
Sumbangan aku terhadap majlis makan makan ni adalah laksa buatan tangan mak aku

IMG_0871 by pauzikassim
Ini anak bos aku... sangat manja dengan aku seperti adik aku...penyokong setia bola sepak Malaysia... Hm... aku je yang masih bangga dengan Kelab Bola Sepak British..

IMG_0873 by pauzikassim
aku join majlis makan makan tu sekejap je... kerana aku perlu menghadiri mesyuarat yang dulu nya rakan sejawatan aku jaga... tapi dia dah tak ade... baby dia berpindah ke aku... memang malanglah awek pramugari Air Asia nak ajak aku date lepas ni sebab weekend aku dah tepu dengan keje...

IMG_0870 by pauzikassim
Sebagai orang baru dalam group bagi projek bengkel keretapi ni... aku hanya mendiamkan diri sahaja...  malas nak bunyi awal awal ni...sempat juga aku berkenalan dengan Awek Ventilation yang cara... dia jual kipas besar yang diberi nama Big Ass Fan... Contoh kipas dia ada pasang kat Sunway Giza... Tapi bila aku tengok awek ni tak de pun yang big... semuanya slim je hahaha... darah sudah mula mengalir dari hidung penulis...





2 comments: