Saturday, October 8, 2011

Futsal Tournament Anjuran Belia UMNO Setiawangsa

1) Semalam ofis aku telah disponsor dan dijemput untuk memasuki pertandingan futsal bertempat di Centremart Danau Kota...

2) Macam biasa tiada ape yang dapat dibanggakan kerana apa2 yang terlibat dengan persaingan dalam hidup aku ni pasti akan tewas hahaha... Lagi satu... selagi Sultan Bola ada di tampuk teratas FAM... selagi tu career aku sebagai pemain bola posisi wing kanan akan terbantut dan tak ke mana mana berbanding Ramli Manchester...

3) Tapi kekalahan pasukan aku tak seteruk kekalahan Malaysia dengan Australia petang semalam dengan kesudahan 5-0... Pasti semua gadis yang menggilai KFCM berasa kecewa huhu... tapi disebalik kekalahan game tersebut... aku telah menang dengan kawan aku RM 50 yang fanatik kepada pasukan Malaysia...

321952_219229951474785_100001633451057_613566_521301306_o by pauzikassim
Ini pasukan aku... BBM ( Black Berry Messenger)...


Sultan Ahmad Shah_FAM by pauzikassim
Sebab Sultan Bola ni lah career aku sebagai pemain bola wing kanan terbantut... pasukan Harimau Malaya kalah 5-0

No comments:

Post a Comment