Monday, September 12, 2011

Budak SAMBEST Beraya Di Rumah Aku

1) Semalam bersamaan dengan hari Ahad... Kawan-kawan seangkatan semasa belajar SPM kat sekolah SAMBEST USJ 5 dulu dulu telah hadir ke rumah aku untuk beraya.

2) Oleh kerana tiada perancangan dan makluman awal... Makanya aku telah menghidangkan mereka dengan makanan British iaitu Pizza Hut dan Mee Goreng yang sempat mak aku masakkan... Ambik ko!!! Raya pun masih ala-ala British lagi hahaha...

P1120821 by pauzikassim
Dari kiri: Aza, Rex, awek dia, Muhawwam, Zubir

P1120822 by pauzikassim
Aku tak tahu pizza apa aku order... yang pasti aku mintak cheese lebih...

P1120819 by pauzikassim
Member gua ni kaki Pizza...

P1120824 by pauzikassim
Muka member aku ni si Rex hampir sama je dengan GF dia...

P1120825 by pauzikassim
Ini member aku paling berjaya... Jadi Egnr TNB sekarang... aku je yang masih keje tarik kabel dari TNB pegi ke MSB...

P1120826 by pauzikassim
Gua dah stone bai pekena cheese Pizza Hut... Di saat ini hatta janda Maya Karin lalu sebelah pun... aku pasti tidak akan perasan... 

P1120828 by pauzikassim
Bahana overdose pekena pizza hut... semua terbongkang...

No comments:

Post a Comment