Wednesday, January 5, 2011

Mesyuarat LAD UUP pertama dalam hidup aku.

hurgh... ini kali pertama aku datang meeting LAD untuk projek aku iaitu UUP sg besi... paham-paham je lah projek R&B soul (Reka & Bina) mesti JKR hentam konsultan sebab malu dengan client iaitu Polis Udara yang nak guna bangunan tu... lepas mulut buaya plak... masuk pulak mulut jerung Main-Con... hm... memang lauk lah dia hentam kuat kuat konsultan sebab bagi projek dia delay... mana tak nye... sehari denda RM 100k tu!! sebab projek dah due... Bos dia siap kata " I balik rumah tido, lepas tu esok pagi bangun I punya wang RM100k free free hilang wo... U all i punye konsultan hah... apa bikin?? makan gaji buta ka?"... maki dia kat aku semua...

Mujur aku dah lama amalkan khidmat kebal loceng emas peringkat 7... tahun ni dapat lah kot peringkat 8 haha... so segala bagai cacian dan makian dia memang aku kebal lah.... Tapi projek ni memang bole siap pun... cuma tinggal minor work je... 



Pok Guard punye rumah


Dewan

Parking yang belum siap lagi

Bangunan Utama


Polis sedang bersiap sedia nak tembak mati kat aku sebagai hukuman lewat siap kan keje 

2 comments:

  1. gua mahukan belajar hikmat kebal tersebut supaya dapat mengesampingkan serang musuh.gua akan ajar lu cara serangan api meragut lalang

    ReplyDelete
  2. bagus-bagus... aku perlu pelajari ilmu serangan balas... asik kene hentam je letih gak...

    ReplyDelete