Thursday, January 27, 2011

Siap Jugak Projek UUP Sg Besi Aku Ni

Hurgh... lega aku selepas lawatan pra-penyerahan antara aku mewakili kontraktor bersama JKR & UUP bagi projek Unit Udara Polis ni... Boleh lah Main Con aku bayar gaji aku yang dah lama tertunggak ni... Bil air aku pun dah lama tertunggak ni... kene langsaikan jugak ni...

Mana tak nya... Main Con aku telah ugut aku pada meeting yang lalu jika penyerahan tak buat dalam masa terdekat selagi tu kene hold segala bagai payment... Maklum lah projek kene LAD ni... Itu pun still ada komen-komen yang masih tidak memenuhi citarasa individu macam sofa tak cantiklah... cat color tak kene tema lah... pantri tak de decorative lah... abes Arkitek aku kene maki sebab Client cakap "U arkitek tak ada taste lah"... sian dia.. nak je aku belikan diorang aiskrim supaya ada taste... tak pun suruh je diorang panggil si Eric Deco Deco tu

"Ye puan-puan hari ini ye hari ini ye... Warg!!! ini sofa dari Italy" Korang paham lah gaya Eric ek haha...


Tapi ape-ape pun kira siap lah so majlis rasmi atau majlis kesyukuran akan diadakan lepas Gong Xi Fat Choi ni... 

Pssst... dengar citer bangunan ni hanya bertahan lima tahun je.... lepas tu Gov nak jual semua tanah area tu kepada pemaju kerana harga tanah di situ teramat mahal dan menguntungkan... kalo betul lah gossip tu... aku lah orang paling lega sebab tak perlu nak tanggung Bangunan tu sepanjang hayat aku... Then diorang kata keje-keje nak robohkan bangunan tu pun mungkin akan diserahkan kepada main con aku sebab kitorang je yang tahu apa yang kuran kat bangunan tu... so projek Reka & Bina sebelum ni bertukar jadi Bina & Roboh hahaha....






Kereta aku di tempat kejadian



Lampu Disko Clubbing

Ehem... Testing 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...

Aku menyumbangkan beberapa lagu 








Aku plan nak hijack tempat ni

"Pauzi, kenapa you tak pasang Astro Beyond"?
"Sini Orang Astro kata tak dapat Signal Beyond" kencing aku kepada pelanggan tua










Isu pintu besar tu sampai sekarang tak solve lagi





2 comments:

  1. sebab tanah ni dah dibeli oleh cina low taek jho(taik tejolor).china taik ni telah beli dengan rosmah(perdana menteri malaysia).so kene gadai lagi hak melayu...celaka rosmah.*emo skit.

    ReplyDelete
  2. Jangan timbulkan isu perkauman... kita 1Malaysia mah... Cina makan melayu... melayu makan india...
    Lagipun bende tanah ni dari zaman nenek moyang kita lagi dah suka jual kat orang luar.. macam mana cucu cucu dia sekarang ni tak buat bende sama

    ReplyDelete