Saturday, December 3, 2011

Seminar Power Fault Calculation Using Commercial Software

1) Pagi tadi sempat juga aku meluangkan masa untuk datang seminar free kat IEM... Topik dibincangkan agak menarik walaupun abes si penceramah tu korek balik rumus2 daripada zaman study dulu... Memang susah bai subjek kira fault current tu... lulus cukup2 makan je lah aku ni...

2) Muka2 orang yang selalu pegi seminar pun dah familiar... dah bole sembang2 sebab asik selalu jumpe...

IMG_0927 by pauzikassim
Pakcik baju belang ni lagi tua daripada penceramah tu... tapi ilmu punye pasal dia sanggup turun... untuk makluman korang, pakcik baju belang ni memang otai bab fault current level... dia punye lesen unlimited... dah ramai berguru dengan dia untuk dapatkan lesen tu... aku satu hari nanti pun akan cari dia jugak...

Sementara itu... kawan gua yang sama2 memperjuangkan muzik bawah tanah tiba2 call gua hari ni... Sam Bunkface telah mengadu kat gua lagu dia kene banned kat RTM... Gua pun tanye lah apehal?? dia kata lagu dia ade perkataan REFORMASI...

Patut lah kene banned!!... gua pun bagi cadangan supaya tukar perkataan REFORMASI kepada TRANSFORMASI... mesti lulus dan pasti dapat carta No 1 kat radio Klasik Nasional... lepas tu mesti lagu tu akan diputar lepas lagu Satu Malaysia kat TV 1... lepas tu mesti dapat jadi opening act mana2 event macam Najwa Muhyiddin...

Dia pun berterima kasih pada gua... dan kesempatan itu jugak, gua sempat mintak phone number adik perempuan dia kah kah kah....

Sebab perkataan REFORMASI kene ban... memang bangang... nampak dah masa depan milik orang muda... ari tu pakcik sastera tanah air kene buang dari Dewan Bahasa Dan Petaka pasal sajak menghasut... ni orang muda plak kene ban sebab guna REFORMASI...

P1080533 by pauzikassim
Gua sempat sembang dengan Sam apa itu TRANSFORMASI...Iaitu sejenis alatubah untuk step up atau step down sesuatu nilai Voltage...

No comments:

Post a Comment