Friday, December 9, 2011

Toshiba Open Day Dan FAT LKE

1) Isnin ari tu aku berkesempatan hadir hari terbuka Toshiba di Hotel Shang Ri La... Majlis nak bagitau kat orang Malaysia yang company Toprank sahamnya telah dibeli oleh Toshiba... Ini lah salah satu teknik jajahan yang sangat bijak iaitu jajah melalui ekonomi... Sekali lagi kita sudah kene jajah... Kalo barat guna muzik jajah remaja kita...

2) Jepun jajah kita guna saham je... kerana saham adalah aset yang mudah cair... saham lembu feedlot je tak de sape mampu beli... (penulis semenjak dua menjak ni sangat berdendam dengan lembu)...

3) Ape-ape pun gua bukan orang yang layak untuk bercakap tentang ekonomi kapitalis ni... gua nak bagitau pasal Toshiba... Jangan pikir Toshiba buat peti ais atau laptop je... kali ni VCB (Vacuum Circuit Breaker) pun dia bantai buat...

IMG_0932 by pauzikassim
Ini VCB pandangan depan

IMG_0935 by pauzikassim
Ini pandangan belakang

IMG_0938 by pauzikassim
Gua dapat offer dari Toshiba jadi duta brand dia... Ok... lepas ni semua projek gua pakai brand ni... ethic tolak tepi

IMG_0937 by pauzikassim
Memang gua bukan jenis fotogenik atau fotogedik tak pun fotosintesis...

IMG_0941 by pauzikassim
Salah satu produk Toshiba iaitu TV LED... Melkat gua depan tv tu tengok match AFC

Sementara itu... Gua dengan senior gua telah pergi FA.T SSB dengan DB... memang kelakar... DB pun nak buat FAT ke... tapi client nak juga buat FAT... pegi je lah...
P1130097 by pauzikassim
Senior gua kene test dengan client... senang citer kene sekolah lah... abes satu2 RCCB diorang check... Ade je yang tak kene... gua dengan senior diam je lah... sebab deal dengan orang pandai ni susah sket...

P1130113 by pauzikassim
Kene marah pun... gua dengan senior gua sempat bagi pose sket... dan mampu tersenyum lagi...

P1130111 by pauzikassim
Ini keratan rentas MCB... Rare nak jumpe bende2 gini...

No comments:

Post a Comment