Tuesday, December 6, 2011

November Rain - Selamat Hari Jadi Aku

Pertama sekali aku nak memohon maaf banyak2 kepada peminat Slash... mana taknye... solo dah lah tak feel lagi... tak cukup leleh lah orang kata... tak mendayu-dayu untuk buatkan orang tertido dengan lena... lepas tu aku bantai solo Slash ni guna Gitar Fender 22 Fret pulak tu... Sorry juga kepada Les Paul Gang... Gua khatam je solo dia gua akan pakai Les Paul nanti...


Tahukah Anda? Penulis blog ini baru sahaja menyambut hari kelahirannya yang ke 27 pada 6 November yang lalu... Hidup lagi mamat buat blog ni?!

Ya betul!!! Bukan auta tapi fakta... takkan lah pasal hari lahir aku pun aku nak 'kencing' korang gak... Seperti biasa bila masuknya bulan November... Hujan akan turun dengan banyaknya... Dan musim kawin punye jemputan tumbuh bagaikan cendawan lepas hujan... Dan aku akan mendapat selesema... Dan lagu November Rain dari Guns & Roses ni akan berputar-putar ligat di laptop aku atau di radio kereta... Dan Slash yang jahil akan cuba memanggil hujan di padang pasir menggunakan gitar dengan harapan hujan akan turun di bulan November...

Aku terharu kerana masih ada jugak yang wish birthday aku terutamanya yang betul2 mengenali aku... ade gak lah yang masih ingat hari lahir aku... thanks... cuma bende yang aku tak kan lupa semasa hari jadi aku adalah pada tahun 2009 di mana aku mendapat wallet lengkap dengan masakan dinner yang superb dan kad ucapan hari jadi yang sangat cantik tulisannya... satu kenangan yang memang aku takkan lupakan dan bole dikira terbaik... dan untuk pengetahuan korang wallet itu masih dalam keadaan baik di bawah jagaan aku...

Kalo tahun lepas gua berada di Terengganu... baca link gua yang lalu... Tahun ni hadiah paling menarik gua dapat kali ini adalah pergi layan konsert Alexi Laiho tu kat Singapore.Gua Sambut Birthday Dengan Laiho...
Rasa nak menangis je masa jumpa Laiho tu... tapi terus terang gua kata Laiho tak sehebat wallet dan masakan tu... ade kisah disebalik wallet tu sebenarnya sama macam Kisah Ezam Simpan Kasut Rafidah...

Jadi gua gulung cerita hari ini dengan menafikan gua tak terlibat langsung dengan projek lembu feedlot naik Mercedes tu!!!...

1185-slash-wallpaper by pauzikassim
Ini Slash...Trade mark dia adalah topi ahli sarkas tu... lepas tu pattern solo dia mendayu... cantik pulak aku tengok dia punye spec Ray Ban tu... Dia punye bend tali tu aku rasa kalo aku tiru mau patah jari aku... Dia pernah datang kat Malaysia tahun 2010 buat show di Sunway Lagoon...

Ini guru gua... ari tu Bro ni ajar gua head banging melalui lagu People=Shit... kali ni gua belajar solo leleh pulak dari dia...gua memang berguru dengan pemain kidal sebab senang nak ikut... kelihatan seolah-olah cermin sebab gua main tangan kanan... 

Nota: Ade sape2 tau tak lagu yang berkenaan bulan November? gua nak cover next year kalo dipanjangkan umur...

No comments:

Post a Comment