Friday, December 16, 2011

Patutkah Aku Belajar Semula??

1) Baru-baru ni aku telah menghadiri satu mesyuarat projek yang berprofail tinggi... macam biasa masuk lewat setengah jam atau saat-saat hero diperlukan baru lah muncul muka aku dalam bilik meeting tu sambil tersengih-sengih kerang busuk... Majlis hanya mampu memandang aku dan menggelengkan kepala sahaja sambil mengeluh "Bila lah anak muda ni nak berubah"...

2) Baru je letak punggung... aku terus dihujani dengan persoalan-persoalan berkenaan keperluan elektrikal... berpeluh-peluh jugak lah nak defend design tu sana sini sampai last-last client bengang terus arrange satu bengkel design pulak... Aduyai... hari tu aku tersadai 5 hari kat PD semata-mata nak layan projek ni... Ni 3 hari pulak dia buat bengkel lagi...

3) Tapi apa yang menyedihkan aku adalah dakwaan Tuan Pengerusi aku yang berlatarbelakangkan lecturer Arkitek dengan selambe memperli aku bahawa syllabus M&E di peringkat IPTA perlu diubah... Seolah-olah bagi beliau M&E engineer ni banyak bagi masalah kat Arkitek... Lepas je dengar kenyataan tu aku jadi tersedu-sedan dan terus berlari-lari anak ke bilik air sambil menjerit Menci Tau Menci Tau hahaha itu kalo aku  perempuan lah... tapi aku adalah lelaki yang kejantanannya tidak perlu diragui... aku steady dengan kenyataan tu sebab yang cakap tu adalah orang lain bidang yang sah-sah tak kan paham kerja aku... (Penulis mempunyai sifat open minded)


4) Cuma dalam hati aku masih ada taman dan sampai sekarang masih sedih hahaha... Nak bercuti hujung tahun tak de geng untuk lepaskan sedih ni... aku rasa kene ajak gadis bercuti ni... so aku rasa sape2 dapat jadi orang pertama teka gambar di bawah dengan betul aku akan bawak dia bercuti dengan aku... pertandingan hanya terbuka untuk wanita sahaja kah kah kah....


2011-11-26 13.30.45 (1) by pauzikassim
1) Dimanakah gua berada masa ni?? Bole jawab tak?

P1110701 by pauzikassim
2) Posing macam ni pun rasa macam nak makan penampar pun ade?? cuba teka kat mana?

DSCN2227 by pauzikassim
3) posing macam ni lagi mahal... ala-ala artis macam kat majalah Mangga... tinggal tiga je yang kosong lagi kah kah kah... yang ni lu orang bole teka gak ke?? ...

6 comments:

  1. bukit gambang resort city and waterpark!!

    ReplyDelete
  2. gambar last memang gampang.ko memang bahaya ada gambar yg gile.semua nak letak dalam blog..hahha.padan muka petir..

    ReplyDelete
  3. gambar nampak muka je...
    yang ada dalam air tu hanya berlima sahaja yang tau rahsia nya...

    ReplyDelete