Tuesday, December 20, 2011

Bengkel Di The Royale Bintang Seremban

1) Ahad yang lalu bersamaan 18/12/2011 aku telah bertapa 3 Malam 2 Hari bagi menjayakan bengkel projek... Abes satu team projek ade...

2) Bengkel bertempat di Hotel Royale Seremban yang menurut pandangan aku agak membazir gak sebab buat jauh2 dari KL... alasan buat jauh2 supaya peserta bengkel tak lari balik umah... ek eleh...

3) Semua kepala otak masing-masing di Brainstorm dan aku seperti biasa asik kene hentam je... tapi nasib baik bos gua sporting dan bagi semangat pada gua... punye lah moral down gua sampai makan tengah hari buffet kat hotel tu langsung tak berselera bai... Nasib baik bos gua pujuk gua... gua nyaris-nyaris mengarang surat letak jawatan... tambahan pulak tahun baru dah dekat dan ini waktu ideal untuk transfer ke kelab-kelab lain yang ada menawarkan income menarik kah kah kah...

IMG_0966 by pauzikassim
Ini hotel gua bertapa...

P1130353 by pauzikassim
Kamar beradu gua... kali ni gua tido berteman...

P1130352 by pauzikassim

P1130355 by pauzikassim
gua memang malas nak mengemas sebab gua tahu ade yang mengemas nanti...

IMG_0967 by pauzikassim
buah tangan yang aku bawak balik untuk budak umah aku...

No comments:

Post a Comment