Thursday, December 1, 2011

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN Part 1 - Teaser Trailer


1) Ini lah movie yang baru aku layan tadi iaitu citer Twilight Breaking Dawn Part 1... Movie yang sesekali aku takkan miss... Movie yang membuatkan ofismate aku menyirap sebab ponteng futsal... "Kata fahaman punk... layan lagu black lah hardcore lah... tapi jiwa pink" kata ofismate aku... Ahhh!!! pedulikan mereka... futsal aku tau tiap2 minggu ade... cume tiba2 minggu ni tukar dari kamis kepada rabu...

2) Menjadi kebiasaan aku menonton wayang Rabu malam sebab hari itu sahaja tiket murah iaitu RM 6... Hari biasa kalo nak murah tunjuk kad matrik je lah... lagipun sekarang kan cuti sem...

3) Kisah percintaan antara vampire dan manusia... sebijik macam percintaan aku sekarang... mana tak nya... ajak anak orang dating waktu malam je... waktu siang tak nak kuar umah... cuaca panaslah sekarang... lagipun bila aku tengok muka Edward tu ade iras2 aku sket... kalo aku kuar umah pakai bedak tebal2 mesti sebijik macam muka dia kah kah kah....

4) Kali ni berjaya jugak Bella kahwin dengan pontianak tu... siap dapat anak tu... lepas tu Jacob marah... sebab bayi tu bole buat Bella terbunuh... last2 Bella jadi puntianak gak... lepas tu habis bersambung part II nanti...

5) Ok... aku nak tido sekarang... esok aku ade dua meeting... satu projek hotel... satu lagi projek sekolah klang aku... tengah pikir nak ponteng yang mana satu... rasa2 aku ponteng projek hotel kot... projek yang menyusahkan aku... dah lah aku ni macam orang blur je bila jaga projek tu... ditambah lagi dengan ........ aish!!! malas nak cakap dah... cukuplah aku seorang sahaja yang dot dot dot... rasa macam nak suruh diorang bela lembu dalam hotel tu je lagi bagus...

Jangan terkejut satu hari nanti kalo korang stay kat hotel ni (kalo siaplah dengan jayanya)... tiba2 ade lembu masuk bilik air korang kah kah kah....

No comments:

Post a Comment