Sunday, April 15, 2012

Koleksi Album

Koleksi Album by pauzikassim
Gambar di atas adalah senarai album yang aku telah borong...

1) Nirvana Nevermind: Album yang telah di 'digitally remastered' bagi menyambut ulang tahun ke 20 kejayaan album tersebut... Band yang sentiasa aku semadikan di dalam hati walaupun vokalis nya telah tiada... tapi muziknya tidak pernah berhenti berbunyi di corong radio kereta aku...

2) Red Hot Chili Peppers I'm With You: Band yang telah ditubuhkan sejak 1983... Tua setahun dari umur aku... Band ni aku suka bassist dia... semua lagu lagu nya terasa lah bunyi bass tu... terasa melodi bass yang menusuk kalbu... mujur aku tak pandai main bass... kalo tak mungkin bassist ni akan jadi panduan aku... Di galakkan untuk memilikinya... Korang mesti dah dengar bass lagu "The adventures Of Rain Dance Maggie'...

3) Metallica Death Magnetic: Semenjak datang bassist gorilla tu kat album St Anger terus aku tak dengar Metallica... Ni baru sekarang nak dengar balik... Terkejut sebab harga nya murah RM29.50 untuk international artist... selalu harga RM45 ke atas lah...

4) Paramore Brand New Eyes: Album ni dah lama... tapi band ni aku minat sebab new modern rock nya... tambahan pula awek yang nyanyi ni kiut sangat dan mengingatkan aku kepada seseorang... lantas kehadiran mereka ke Malaysia untuk mengadakan konsert tidak aku lepaskan... rujuk Paramore Live In Malaysia

Moral: Sokonglah artis tempatan... Tiket Cromox RM 98 opening by Metalasia pun dah mengeluh mahal... bantai SUM41 RM130 tak de pulak mengeluh... Bagai Melukut Di Tepi Gantang...

No comments:

Post a Comment