Wednesday, October 20, 2010

6:00 PM 19-10-2010

Lokasi: Rumah

Selepas siap bergamabr dengan eddry... aku terus menuju ke kereta dan dengan pantasnya terus bergerak meunju ke rumah untuk bersiap2 bagi menyaksikan konsert PARAMORE HUH!!! menjerit aku dalam hati....

Ape2 hal sebelum gerak cek tiket dulu...

Ramai nye umat manusia...

Fanatik sudah berada di stadium sejak pukul 4 

Oh my god...oh my god... oh my god... Paramore datang!!!!

Seat aku ddk jauh sbb dtg lmbt


Abes dh show and aku masih terpinga-pinga benarkah yang datang tadi Hayley Williams...


Paramore


Sedikit info berkenaan band di atas... Band ini terdiri oleh Si awek comei tomei yang lincah Hayley Williams sebagai vokalis, Gitaris Ryhthm sebijik muka mcm Justin Timberlake iaitu Taylor York, Jeremy Davis Basist yang memang stylo kalo main, drummer yang agak mantap kalo dengar dia rolling time verse tu memang meremang lah bulu ketiak Zac Farro dan adik beradiknya sebagai Gitaris iaitu Josh Farro...

Perkenalan mereka apabila si Awek ni berpindah dari meridian ke frankfurt dekat dengan kampung sebelah nenek aku punye jiran telah bertermu si adik beradik di sekolah swasta dekat dengan umah mereka... Si hayleys yang pandai mengarang lagu telah mencipta lagu untuk si adik beradik ni dan mereka terus mencari line up yang lain untuk menubuhkan sebuah band yang dikenali sebagai Paramore...

Genre yang mereka perjuangkan adalah Pop-Punk yang sememangnya memnuhi citarasa aku...

Antara lagu yang membuat mereka glamour atau tumpang glamour ialah apabila lagu mereka Decode dipilih menjadi soundtrack untuk cerita cinta pontianak serigala dengan manusia iaitu Twilight... selain itu antara lagu yang dok ulang2 kat Hitz.Fm mcm The Only Exception... Bring Back By Boring Brick (Hayley nampak kiut pki baju putih macam pari-pari) dan Misery Business ( Lagu ni bakal aku jamming dan sedang mencari vokalis wanita)

Hayley William

Josh Farro

Taylor York


Zac Farro

Jeremy Davis

Mereka memang ROCK!!!!




No comments:

Post a Comment