Wednesday, October 20, 2010

3:00 PM Sehingga 5:00 PM 19-10-2010

Lokasi: Hotel Royale Bintang
Tujuan : Seminar Barang Baik punye dari LS

Selepas kenyang dan melayan karenah ah moi yang agak gedik tu... aku pun terus menuju ke hotel royal bintang the curve ( P/S: Jangan korang pikir aku bawak ah moi tu plak)...

Tujuan aku pergi ke hotel tersebut adalah semata-mata ingin menuntut ilmu dari orang korea berkenaan pemutus litar ACB, MCCB & MCB...

wah!!! aku terkejut beruk kerana barang dia bole bagi kt aku ICS=100%ICU...
Ini sudah kira cantik.... next projek memang aku akan guna barang dia...



Orang Korea tgh bagi ceramah... Satu ape aku tak paham sebab dia guna korea english sedangkan aku hanya paham english amerika

1 comment:

  1. abg.ape itu ics=100%icu?bleh terang skit..untuk mereka yang tak tau..

    ReplyDelete