Wednesday, October 20, 2010

5:00 PM Sehingga 5:30 PM 19-10-2010

Lokasi: Starbuck The Curve

Tepat pukul 5 aku terus menghilangkan diri dari seminar dengan menggunakan teknik gerakan sejenak kerana malam tersebut aku ada satu bende yang aku nak tengok dan tak mampu nak melepasaknnya...

Sedang rancak aku berjalan pantas dari hotel ke the curve... tiba2 aku terpandang satu 'mamat' yang berambut panjang... teknik rebonding kot sehingga hanya menggunakan jari pun bole... sedang menikmati air coffee starbuck yang selalu aku minum waktu pagi kat umah...

Oh my god.... oh my god.... oh my god... its really f*** eddry hashim one of my favourite guitarist...
aku dengan terkinja- kinjanya terus menegur dan menghulur salam (adat orang islam bila berjumpa sesaudara islam)...

Aku lagi tinggi dari dia hahaha

Aku: Assalammualaikum Bang... Abang Projek Pistol kan... Mana saya nak dapat album Abang? tak de pun kat kedai ( Kata aku sebagai pembuka bicara...)

Dia: ye ke dik tak ade kat kedai...
Aku: Betul bang tak ada lah... saya dah lah minat dengar solo abang.... Band abang memang otailah...
        drummer basist vokalis bukan calang2 tu... 
Dia: Ok lah... adik kalo tak jumpa kat kedai album tu bole beli online kt FB kitorang... Support kitorang ye           dik...
Aku: Ok bang memang saya beli ori punye... konsert tak ade ke bang? konsert Radio Pecah bila?
Dia: Konsert Radio Pecah?? (Muka Tercengang)... O... Konsert Radio Rosak tu dik... hujung tahun ni... jangan tak datang pulak...

malu aku terhadap beliau sebab salah sebut huhu...

No comments:

Post a Comment