Thursday, October 21, 2010

Rezeki Malam Ni

Tepat pukul 7 aku sampai di rumah setelah puas borak2 kosong dengan rakan sekerja.... Di dalam perjalanan pulang sempat aku singgah ke McDollah untuk mencari santapan malam aku...

Cukup lah dengan membeli Ayam Mcd Spicy favourite aku nyam... nyam...

Sampai sahaja di rumah terus aku buka TV maka terpaparlah ucapan dan sembang kencang Najib yang memperjuangkan Hak Melayu Rosmah... Argh!! pedulikan mereka semua seketika kerana perut ku dah meraung kebuluran lantas aku membuka makanan aku dan....

sekali bila bukak Ayam Mcd Original yang dapat and saiz nye kecik2 dan tak cukup untuk menampung perut aku... Dan hampir membuat aku ingin maki...

Tiba2 sempat aku beristghfar kerana bila aku tengok muka Najib tengah sembang kencang... hm... belum tentu dia bole makan macam aku kan sebab dia mesti susah nak merasa...

Bersyukur je lah...

No comments:

Post a Comment