Wednesday, October 20, 2010

12:00 PM Sehingga 2:00 PM 19-10-2010

Lokasi:Ole-Ole Bali
Tujuan: Melantak

Seperti biasa... selepas aku memberi ulasan yang berbaur permakian terhadap pengilang papan suis tu... walaupun ah moi tu sangat cantik... mana tak nye... aku kate mane heater... dia kate drawing sudah approve...
aku tanye sket kenapa u tipu i dropper busbar punye size kasi kecik2... dia kate drawing sudah approve...
cilakak punya ah moi... lantas aku mengeluarkan boran NCR dan cop dengan pantasnya aku mengisi segala bagi NCR dengan khidmat tulisan cakar ayam aku yang sepatutnya bole jadi doktor...

Selepas tu baru lah si Main Con ajak aku gi lunch dan berbincang lebih lanjut kerana aku tak setuju lagi untuk menghantar MSB tu ke tapak....

Selepas melihat makanan yang terhidang sungguh menyelerakan... aku pun melantak lah seknyang-kenyangnya...
selepas menikmati juadah tersebut... aku pun mengambil semula borang NCR tersebut dan mengatakan...

Jamuan Makan Tengah Hari

Makanan Yang Cukup untuk wat aku mengantuk


Tak  apa lah bos... itu panel u kasi cepat-cepat hantar lah... jangan kasi i pening sudah... kasi cepat2 claim...


ok2 encik pauji... kita akan hantar secepat mungkin... (Itu je lh menatang Tokpek tu berharap)





No comments:

Post a Comment