Thursday, October 7, 2010

Aku Menonton Magika

Huargh!!!! menggeliat aku dgn pnh nikmat smbl memejam mata secara separuh sepet... jam telah menunjukkn 5.30... lantas dgn sepantas kilat tanpa brtgr org sekeliling trs melangkh gerak pantas...

Banyak gk keje aku yg pending dh disiapkn terutama skali keje kwn aku si Sumirat yg dok push2 aku nk drwg...

Sumirat: Shop drwg aku dh approve ke? cpt sket aku nk fabricate...
Aku : Ah ko... bg last2 minute lps tu nk push aku trk2... tau lh D & B tp ikt prosedur lh.... lgpn kita kn kawan     lama...

Dgn segera aku menuju ke pariamid utk membeli tkt Magika... Spt kebiasaan aku akn mnontn wyg pd setiap hr Rabu krn hrg tkt plg murah pd setiap hr rabu... Amalan ini telh lama diamalkn sjk dr zaman study hinggalh ke zaman kerja... selain itu taktik mennjkkn kad matrik msh lg aku pratikkn utk dpt rate stdnt yg murah sedikit jika menntn pd hr lain... Walaubgimanpn aku trkjt beruk apbl aku dapati kos tkt trsbt adalah RM 9... huh dgn muka ketatnya aku pn hulurlh gk duit tu... Cilaka punye firaun pariamid... tipu aku...

Sprt biasa cite melayu sdh semstinya tdk akn prnh full house krn rkyt kita lbh gemar dgn cite antarabangsa krn lbh berasa cool dgn gaya hdp antarabangsa... Jd x prlu lh utk booking melalui intrnt...

Secara umumnya... citer trsbt aku rasa seronok dn trhbr memandgkn lagu2 yg dicipta oleh Edry sgt menghiburkn... Scene yg plg aku gemari apabl Puteri Gunung Ledang memanggil Pembantunya (Sabri Yunus yg mmg klkr sgt) utk meminta pendpt tntg kecntkn diri dia... dgn loght kelate dia... dia telah menyindr PGL krn prmntaan yg pelik2... Dia mncdgkn utk mntk beg tgn Gucci yg lbh brpekdah hahah...

Korang g lh tgk... agk menarik gk... selain itu juga dsbb kn awek ni lh aku g tgk citer ni... Sape dia?? Ceng Ceng Ceng Ceng Alexender!!!!

Kerana Diana Danielle ni lh aku trpksa tgk citer dia huhu...

No comments:

Post a Comment