Wednesday, August 17, 2011

Berbuka Di Atrium, Sunway

Hari Isnin yang lalu... Aku berbuka puasa di Atrium Lounge, Sunway Pariamid... Kali ni aku pergi atas jemputan Main Switch Board Manufacturer aku... macam biasa lah... yang ajak berbuka tu mesti menatang tok pek yang memang tak puasa...

Berbuka kali ni agak menarik kerana aku bole terserempak pulak dengan rakan sejahanam hujung minggu iaitu Kabut Ribut (Blog dia ade kat list aku)... Macam biasa lah kalo dah terserempak tu buat muka biasa biasa je lah sebab dah selalu jumpe...

IMG_0734 by pauzikassim

IMG_0735 by pauzikassim
Kat sini sedap sebab dia ade lamb chop... 5 keping lamb chop gak lah aku tibai....

IMG_0736 by pauzikassim

Itu cerita Isnin aku... tapi ari selasa pulak... disebabkan tiada jemputan apa-apa... aku pun makan lah Mcd kat Subang Airport... disebabkan jalan jem dan tak sempat beli kat pasar... maka Mcd lah paling senang untuk pergi... order pun cepat kene lah dengan tema dia iaitu "Fast Food, Fast Die"...

IMG_0737 by pauzikassim

Bila ingat-ingat balik... Hmmm... sebenarnya sebab aku dah keje lah dapat peluang makan sedap-sedap ni... Aku bila makan waktu berbuka tu sampai terlupa ape mak aku makan... bapak aku makan... orang miskin berbuka ape? anak yatim makan ape?

Paling aku teringat saat aku berbuka zaman study... Kalo dah tak de duit tu... Awal-awal lagi pukul 6 petang dah sampai masjid UTM tu book dulang... Abes makan angkat dulang lepas tu terus je balik... makan dalam dulang beb... kalo bangun lambat petang tu agak-agak masjid dah penuh... Beli nasi ayam je lah kat pasar UTM...

IMAG0013 by pauzikassim
Ini saat aku berbuka masa kat UTM... Mak aku tengok gambar ni rasa nak menangis tengok anak dia makan macam ni... Aku tengok balik gambar ni pun rase nak nangis jugak sebab lama tak bergurau kasar dengan diorang hahaha...

IMAG0011 by pauzikassim
Saat nak tunggu berbuka...

No comments:

Post a Comment