Monday, August 1, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Assalammualaikum...

Dikesempatan ini... saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak... Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna dari tahun tahun sesudahnya...

Dikesempatan ini juga... saya telah memaafkan dosa-dosa mereka yang selalu mengherdik saya, mencaci saya, memperkotak katik kan saya dan ape jua kesalahan mereka terhadap saya...

Dikesemptan ini juga... saya ingin memohon kemaafan kepada mereka yang terasa dengan maki hamun saya, cacian saya atau apa jua bentuk kesalahan yang menyebabkan seseorang individu itu tersinggung... saya mohon kemaafan...


IMG_0634 by pauzikassim

Dikesempatan ini juga... gua masih berpeluang bersahur... Ini menu gua bersahur untuk sebulan... Sebagai bujang yang masih teruna... pilihan yang ringkas dan senang disediakan menjadi pilihan iaitu Koko Krunch campur susu.... Tambahan pula bulan ni bulan merdeka... so gua ala-ala British sket... Dan gua berazam kali ni gua punye sahur mesti penuh dan puasa pun mesti penuh jugak....

Kalo member ofis gua ajak Drive Thru sambil berkaca mata hitam ala-ala Faizal Tahir dan berpelat kan Cina ketika membuat order pada waktu tengah hari... gua nak baca ayat kursi depan diorang kuat-kuat supaya diorang terbakar...
dan ketika gua buat inspection bersama bangla kat site dan member gua suruh bangla beli makanan dan menjemput gua sekali... kali ni gua akan tolak pelawaan tu sekeras-kerasnya....

Ok kawan kawan.... selamat berpuasa dan beramal soleh di bulan ni.... (Nasihat ini untuk penulis jugak)

No comments:

Post a Comment