Tuesday, August 16, 2011

Berbuka Puasa Di Golden Horses

1) Pada ahad lalu aku telah dijemput untuk berbuka di Golden Horses Kuala Lumpur. Tempat ni kali pertama gua masuk. Jemputan kali ini adalah dari subcon bagi projek sekolah kelantan gua... Tiap-tiap tahun dia mesti jemput gua... Mungkin ini yang terakhir...

2) Kene dengan namanya... tempat ni memang banyak kuda... baik kuda hidup tengah berlumba sampai lah kuda patung. Nasib baik tak de kuda kartun... Kalo ade gua mesti dah mengadap... Tunggu kuda 1-6 = 135 bijik naik heheh...

3) Walaupun banyak kuda... tapi daging kuda tidak disediakan semasa berbuka...

4) Satu Kuasa Kuda bersamaan dengan 746 Watt bersamaan dengan satu bijik aircond split unit paling kecik...

5) Hotel ni bertaraf 6 Bintang dan hanya orang kaya raya sahaja yang selalu duduk sini... Gua bukan kaya raya... tapi gua adalah hantu raya...

IMG_0722 by pauzikassim
Penulis sempat memberi pose sebelum masuk ke hotel tersebut....

IMG_0723 by pauzikassim
Ini kuda yang mula mula gua jumpe...

IMG_0725 by pauzikassim
Ini kuda ala-ala lambang Ferrari...

IMG_0724 by pauzikassim
Kuda lagi....

IMG_0728 by pauzikassim
Dah sampai meja makan pun nampak kuda lagi...

IMG_0726 by pauzikassim
Ahli Keparat

IMG_0730 by pauzikassim
Bantai je ape yang ade... gua telan je...

IMG_0729 by pauzikassim

IMG_0731 by pauzikassim
Makanan tak masak pun gua telan je... Rasa sedap je...

Jangan tanye gua kualiti makanan.. sebab setakat ni gua makan mana mana hotel semua nya sedap belaka... hahaha...

Sebelum tu gua nak bagi teka teki yang berbunyi " Apa binatang paling kedekut?"

Kalo korang bole jawab korang tergolong dari orang bijaksana...

2 comments: