Sunday, August 14, 2011

Berbuka Di Saujana Hotel

1) Petang tadi.... Bermulalah lah siri jelajah aku berbuka puasa secara buffet... Kali ni aku berbuka di Hotel Saujana Subang... Dekat dengan subang airport je....

2) Jemputan kali ni adalah di bawah jemputan Hattan Engineering iaitu genset punye orang... Bos aku kata wajib pegi kerana menurut kata beliau... Kalo ko jadi Egnr Elektrik kat Malaysia... Ko mesti kene kenal dengan Hattan Engineering...

3) Bos aku jugak bagitau jemputan ni adalah setiap tahun dan majlis ni dihadiri oleh orang orang yang top level baik dari segi client macam JKR dan Consultant2 lain... aku diarahkan pergi bagi berkenalan dengan top management yang lain jugak...

4) Ambik ko!!! Sekali datang semuanya betul2 ade pangkat beb... Duduk sebelah aku Company dari Maju Integrated punye bos yang ade Dato'... Mampus keras aku... tambahan pula... Company aku ade sejarah hitam dengan Maju Integrated ni berkenaan Projek Uitm Bertam...

5) Tak de ape banyak aku borakkan... Ape yang aku buat hanyalah mencuci mata tengok anak2 perempuan mereka yang rata rata sebaya macam aku... tapi semua anak anak dato' dan anak anak orang JKR...mungkin aku tak mampu untuk tanggung diorang... So aku hanya tengok2 jeling2 dan tiada apa tindak balas yang berlaku selanjutnya...

IMG_0718 by pauzikassim
Nak tunjuk majlis melayu... mesti kene ade beca kan... stereotype

IMG_0719 by pauzikassim
Saat menunggu bos aku

IMG_0720 by pauzikassim
Ini pembuka aku

IMG_0721 by pauzikassim
Feveret aku mesti kambing... itu je aku bantai sepanjang berbuka...

No comments:

Post a Comment