Wednesday, August 24, 2011

Majlis Berbuka Puasa Ofis Aku Di Sime Darby Convention Centre

1) Adalah menjadi tradisi tahunan syarikat aku untuk mengadakan Majlis Berbuka Puasa kerana kesemua staff adalah berbangsa melayu dan beragama Islam seperti yang tercetak pada kad pengenalan.

2) Tempat berbuka kali ini adalah di Sime Darby Convention Centre dekat-dekat dengan hartamas... Tempat strategik tak serabut nak cari parking dan parking pun free.


IMG_0763 by pauzikassim
Saat aku duduk... meja tersusun rapi...

IMG_0766 by pauzikassim
Lepas tu... apa lagi... ambik ko!!! semua diangkutnya....

IMG_0764 by pauzikassim
Saat menunggu berbuka puasa... aku bersama orang kuat aku di tapak... masing-masing berborak...

IMG_0767 by pauzikassim
Saat ni aku hanya tunggu bunyi azan je...

IMG_0769 by pauzikassim
Ini kari kambing gurun punye... kalah kambing australia...

IMG_0768 by pauzikassim
Ini ala-ala... aku bantai dekat tiga pinggan...

2 comments:

  1. apa jenis bertuah kau hari2 berbuka free..entri makan je aku tgk uka free..entri makan je aku tgk

    ReplyDelete
  2. orang asik menjemput... nak tolak tak elok pulak... lagipun aku bujang... belasah je lah makan luar...

    ReplyDelete