Saturday, August 20, 2011

Berbuka Di Flamingo Hotel, Ampang

1) Jumaat semalam aku telah menghadiri Majlis Berbuka di antara company aku dengan team Rapid KL sebagai penghargaan kepada Rapid KL yang banyak membantu dalam usaha menyelesaikan masalah kilat dan surge kat train diorang.

2) Selepas ini mereka berharap agar operasi tren mereka tidak terganggu disebabkan kilat... padahal kita manusia yang lemah tidak dapat menghalang kekuasaan ciptaanNya...

3) Seperti biasa berbekalkan perut kosong dan duit parking RM 4 yang cukup2 ade dalam walet... Aku pun berbuka lah bersama mereka dengan penuh gembira sambil diiringi lagu raya...



IMG_0757 by pauzikassim
Hotel Flamingo berada di Ampang... Dan Awek yang berasal dari kawasan ampang kebiasaanya adalah anak Dato' yang selalu berbuka di Flamingo.

22h22-ronaldinho-flamengo by pauzikassim
Ini Ronaldinho... Awek dia bukan duduk Ampang... Dia sekarang bermain di Kelab Flamengo... Tiada kene mengena antara Flamingo Hotel dengan Flamengo FC....

IMG_0758 by pauzikassim
Aku dok kenal syarikat DMG...

IMG_0761 by pauzikassim
Aku bersama bos besar yang buat Surge Protection Devices.

IMG_0760 by pauzikassim

IMG_0759 by pauzikassim
Ini lah makanan yang selalu aku mengadap ketika berbuka...

4 comments:

  1. tempat ni dulu pra tonton video seks mirip ketua pembangkang (bukan nik aziz).

    ReplyDelete
  2. adakah ko salah seorang jemputan Dato' T semasa tayangan pra tonton tersebut hahaha...

    ReplyDelete
  3. aku cameraman yang set kamera untuk dato johari

    ReplyDelete
  4. patut lah... ko kan professional photographer kah kah kah

    ReplyDelete