Friday, August 5, 2011

Sample Board

IMG_0626 by pauzikassim

1) Gambar di atas adalah sample board (papan contoh) bagi trunking dan kabel elektrik. Sebelum kerja-kerja pemasangan dijalankan di tapak atau bahasa kasarnya  "aku dah nak tarik kabel". Ianya perlu mendapat kelulusan pegawai atasan.

2) Tidak mengapa sample board di atas tersebut bersepah di dalam kereta aku selama tiga hari bermula hari jumaat sampai ahad. Sebab Isnin terus shoot submit to klien untuk ulasan selanjutnya.

3) Tapi aku akan kelihatan bangang bila berpakaian kemeja lengan panjang, seluar jalur hitam berkasut congek sambil membawa sample board tersebut meredah orang ramai dari The Garden ke Midvalley untuk ke pejabat JKR.

4) Diharap pejabat JKR midvalley berpindah segera. Tidak lupa juga JKR di Maju Junction kerana aku sangat segan membawa benda alah tu.

Amacam... ade gaya Dr Mahathir tak gaya penulisan aku kali ni... seronok gak ulas macam ni hehehe...

Kah Kah Kah... Woit budak!!!!.... Kah kah kah...
Kah Kah Kah... Ini budak kuat bodek... Kah... Kah... Kah....
Kah Kah Kah.. kuat gosok orang.... Kah Kah Kah....

No comments:

Post a Comment